Sportowe auto dla początkującego kierowcy do 20 tys

15 Wrz 2013, 04:44

Na samym początku chciałbym zaznaczyć że na autach nie znam się prawie w ogóle i dlatego zwracam się z prośbą o pomoc . Mój młodszy brat będzie za 1,5 roku kończył 18 lat i chciałbym kupić mu w prezencie auto . Nie wiem ile dokładnie będę miał wtedy kasy ale myślę że ok 15-20 tys. Chciałbym żeby samochód :
-Miał sportowy wygląd ,szczególnie podobają się mi i jemu auta amerykańskie
-Nie palił za dużo
-Nadawał się dla młodego kierowcy
-Dobrze by było gdyby miał 5 miejsc ale ne jest to priorytet
-Nie był awarjny
Myślałem o : Mazda Rx8 , Honda integra , mitshubishi eclipse , chevrolet camaro . Co o tym myślicie ? i gdzie kupować auto ? Jakieś strony godne polecenia poza oto moto ? + Jakieś rady dla laika na co patrzeć przed zakupem auta ;) Z góry dziękuje za odpowiedzi
Lepakur
Nowicjusz

Auto: Nie mam

15 Wrz 2013, 11:29

Tylko co dla Ciebie oznacza sportowe?
Chodzi Ci o osiągi? Amoże wygląd?
Rx-8 :no: Spalanie jak T20 i trwałość jak 125p
Eclips :) (zależy która wersja bo z turbo nawet jedzie tylko budżet kiepski)
Integra :D
Camaro :) tylko z najsłabszymi silnikami nie jedzie i pali baaardzo dużo.
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

15 Wrz 2013, 11:50

Po pierwsze wróć za 2 lata jak brat zda prawko. Po drugie kierowca początkujący + sportowe auto = nieszczęście. Taka prawda, na pierwsze auto niech sobie kupi cokolwiek byle w miarę bezpieczne i dobre do nauki za 5 tysi. Po roku jeżdżenia szybsze auto FWD, po dwóch latach pierwsze auto RWD do 150 km, dopiero kolejne sportowe. I na tym zakończymy, temat zamykam.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

15 Wrz 2013, 12:02