"Sportowe" auto - Wazne.

13 Lut 2012, 22:26

i jak z tym probe
majster12
Nowicjusz
 
Posty: 27

14 Lut 2012, 17:45

a może ford cougar?
osobiście poleciłbym ci eclipse'a 1gen (sam mam 2 generację)i wierz albo nie ale te autka potrafią się odwdzięczyć jeśli się o nie dba-a że stare to inna sprawa (choć bryła jest ponadczasowa)
shorty1988
Początkujący
 
Posty: 171
Miejscowość: Rawicz
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: BMW e46 320td 150KM 2002r

14 Lut 2012, 18:15

shorty masz słuszną racje powinien kupić eclipse 1g super auto mocne i wytrzymałe silniki blacha tak samo rdza tak szybko ci nie wejdzie :mrgreen: ford probe to taki zdeptany rysorak :mrgreen: chocaż nie powiem ze jest brzydki bo jest ładny a odnośnie coguara to bym nie kupwałna twoim miejscu duży silnik a słabo się zbiera
majster12
Nowicjusz
 
Posty: 27

15 Lut 2012, 16:06

Przecież Cougar ma lepsze osiągi niż Probe.
Był Escort 105KM,jest Mondek 170KM :)
black_time
Początkujący
 
Posty: 170
Miejscowość: Łódź

15 Lut 2012, 17:49

a gdzie właśnie jest wolny silniki R4 2,0 l miały moc 132 konie i 10.3 sek do setki
a silnik V6 2,5 l miały moc 170 koni i 8.3 do setki
majster12
Nowicjusz
 
Posty: 27

15 Lut 2012, 19:03

Jak już to 8.1 przy 2.5 V6 i 9.6 przy 2.0 do setki. To co według Ciebie jest szybkie? A Probe niby jakie ma osiągi? Raptem 8.5 do setki przy 2.5 v6 (czyli tyle co moje rodzinne kombi :D ). Eclipse też nic szczególnego,bo przy 2.0 150KM 9.2 do setki,gdzie Escort RS przy takich parametrach robi setke w 8.5 a Astra w 8s więc nie podzielam zdania,że Cougar się słabo zbiera.
Do tego V6 pod maską które fajnie ciągnie z dołu obrotów (mam ten silnik u siebie i wiem jak to chodzi), a przekraczając 3500 obrotów dające fajnego kopa uprzyjemnia jazdę.
Był Escort 105KM,jest Mondek 170KM :)
black_time
Początkujący
 
Posty: 170
Miejscowość: Łódź
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Co oznaczają skróty mHEV, HEV, PHEV i BEV?
    Producenci samochodów mianem napędu hybrydowego określają całkiem różne rozwiązania o innych poziomach zaawansowania i skuteczności. Na tę chwilę można wyróżnić trzy podstawowe rodzaje hybryd – ...

16 Lut 2012, 02:55

przy fordach pobe wychodziły dwa oznaczenia silników
ten bardziej popularny KL-DE i do 100 miał 7.5 do setki
i ten mniej popularny a bardziej w stanach KL-ZE osiągał 6.3 do setki
a Mitsubsihi Eclipse 1g 2.0 16v osioga 8.2 do setki a jak masz dobrą sztuke to nawet 7.8 do setki a czy cos około tego i waży o 100 kilo mniej to mysle ze jak by się ustawił probe eclipse to szanse były by równe a po zatym eclipse jest ładniejszy :mrgreen: bo probe to taki zdeptany rysorak i nieładną szybe z tyłu ma
majster12
Nowicjusz
 
Posty: 27

16 Lut 2012, 08:21

(Honda Prelude)nisko siedzisz zaraz nad ziemia dla mnie to bylo dosc uciazliwe, samochod strasznie twardy wszystkie dziury i nierownosci czuc na sobie , a co do rdzy to masz racje to jest glowna bolaczka hondy,


To chyba dobrze, że jest twarde i niskie? Idealny setup na asfalt, chyba że masz zamiar jeździć po polnych drogach :P
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

16 Lut 2012, 13:59

No to z tym przyspieszeniem to różnie mówią,bo niektóre źródła podają 8.5s,zresztą waga probe to ponad 1300kg czyli tak jak mój mondek i te 8.5 sekundy by się zgadzało. Oczywiście przy teście realnym może wyjść co innego,tylko sporo osób robi test G-Techem i podają z tego przyspieszenie,a tam jest zazwyczaj do 60 mil a nie do 100km.
Był Escort 105KM,jest Mondek 170KM :)
black_time
Początkujący
 
Posty: 170
Miejscowość: Łódź

16 Lut 2012, 16:03

Zapomnialem dodac ze przy eclipsie 1 i 2 generacji jest mnóstwo gratów do modyfikowania silnika-ale to juz drozsza inwestycja.
Btw. Na forum milosników eclipse'a (gdzie jestem klubowiczem) jest parę ladnych sztuk ktore osiagnely moc prawie 400KM a jest tez kilka z mocą powyżej 400 KM- to świadczy o potencjale tego silnika ;)
shorty1988
Początkujący
 
Posty: 171
Miejscowość: Rawicz
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: BMW e46 320td 150KM 2002r

16 Lut 2012, 16:41

@upup 60 mil to jest 96 kilometrów z tego co pamiętam, więc to żadna różnica :D
LOTnick
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 253
Zdjęcia: 2
Auto: Ford Focus II 1.6 100KM

16 Lut 2012, 18:51

ja bym pozostałprzy mitsiboshi eclipse
majster12
Nowicjusz
 
Posty: 27

16 Lut 2012, 19:20

LOTnick mówisz,że to żadna różnica. Wyobraź sobie,że auto ma 10s do 100 to w ile osiągnie 96? Do tego trzeba wziąć pod uwagę,że przy tej prędkości auto już coraz słabiej przyspiesza. Tak na oko patrząc w 9.5s zepnie te 60 mil,a ten który ma realnie 9.5 do 100 objedzie go o jakieś 1-2 długości auta przekraczając setke.To właśnie te drobne różnice decydują kto wygra gdy lubimy się pościgać.

Wracając do tematu,to kolega o by nie wybrał to będzie banan na gębie jak depnie w pedał.Jeśli chodzi o przeróbki,to prawie każde auto które ma fabrycznie turbo można coś tam przymodzić,a japończyki to tym bardziej fajne bestie.
Był Escort 105KM,jest Mondek 170KM :)
black_time
Początkujący
 
Posty: 170
Miejscowość: Łódź

16 Lut 2012, 20:41

jeśli jesteśmy już przy modzeniu:
do eclipse'a 1 i 2 generacji jest masa gratów do modyfikacji silnika, w klubie gdzie jestem zarejestrowany (mekp.pl) jest parę Eclipsów o mocy powyżej 300KM ale i znajdą się też powyżej 400KM-wszystko zależy od grubości portfela :wink:
shorty1988
Początkujący
 
Posty: 171
Miejscowość: Rawicz
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: BMW e46 320td 150KM 2002r

16 Lut 2012, 20:44

Szczególnie, że czasem aby osiągnąć 100mk/h trzeba wpiąć trójkę, jeśli krótka skrzynia.
dervu
Zaawansowany
 
Posty: 520
Miejscowość: Lublin
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: Peugeot 106 XSi 16v
Silnik: 1.6 16v TU5J4
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992