Swir napisał(a):Myslalem nad camaro bo jest mega oczojebne tylko wersje v8 sa strasznie drogie
To może odpuść temat bo jak dla Ciebie jest to drogo to przy pierwszej awarii auta premium z EU o sportowym charakterze dostaniesz zawału
Jak tak cedzisz kasę i masz 100k to zobacz na IS-Fa ... nie będę o nim pisał bo zlecą się znawcy i powiedzą że go pimpuję.
Sprawdź na forach dedykowanych za co jest ceniony i jak to się ma do taniego jeżdżenia klasą premium w sport wydaniu.
Co do pozostałych typów to ceny serwisowe gt-rów mogą zdenerwować nawet bogatych przy których camaro V8 jest za darmo
A do tego musisz bardziej zgłębić temat bo brak literki M/AMG/RS w nowoczesnych autach może Cię nie ustrzec przed kosztami.
Chociażby popatrz na zwykłe BMW V8 Bit i sprawdź sobie ile kosztuje serwis tego, sprawdź ile warsztatów Ci ogarnie jakże szczęśliwą tanią europejską technologię no i jeszcze zobacz który dożyje 100tyś.km. bo z tym też bywa różnie.
Ogólnie temat rzeka ... więc jak chcesz mieć względnie tanio bez nacisku na precyzję to amerykaniec, jak lubisz precyzję ale nie koniecznie fajerwerki za względnie niską cenę serwisu to IS-F podejdzie, a jak lubisz koszule z żabotami, relatywnie tani zakup w stosunku do Japońców to auta z EU no ale wtedy tanio przybiera innych wartości
![OK :ok:]()