Sportowy luksus

05 Wrz 2017, 22:11

Poszukuje auta na niedaleka przyszlosc. Autko ma byc uzywane nie interesuja mnie nowe. Jesli chodzi o cene to mysle ze cos ok 100tys jednak jestem w stanie dolozyc prawie drugie tyle pod warunkiem ze zbajdzie sie jakis totalny wypas. Myslalem nad vw phaetonem (?). Przemawia za nim mega komfort w tym np fotele z masażem co jest dla mnie mega plusem. Do tego piekne wnetrze. Minusem jest z pewnością wyglad zewnetrzny ala passat. Wole auta krzykliwe wygladajace na drogie. Bralem tez pod uwage bmw m5. Tu plusem jest wyglad zewnetrzny moc/ osiągi a minusem wewnetrzny i komfort. moze jakies polaczenie tych 2? Fajnie wygladaja tez mercedesy ml gl glk itp jednak nie mialem zbytnio z nimi stycznosci co o nich sadzicie?
Fajnie jesli auto bedzie mialo wysoki vmax gdyz sporo jezdze autostradami.
Spalanie nie ma dla mnie wiekszego znaczenia ale w granicach zdrowego rozsadku.
Silnik raczej benzyna lub lpg chociaz nie skreslam diesla jtorego jednak troche sie boje.
Korci mnie tez dozbierac i połasić sie na nissana gtr(jak z ta awaryjnoscia modeli przedliftowych?) mial ktos stycznosc z tym samochodem na dluzszych trasach w kilka osob?
Swir
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Nie mam

05 Wrz 2017, 22:55

GTRa i tak prędzej czy później kupisz, może się przejedź i wypróbuj to będziesz wiedział czy to jest to
fate
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 744
Miejscowość: krs/wwa
Prawo jazdy: 0- 0-2007
Przebieg/rok: 13tys. km
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna

05 Wrz 2017, 23:24

Nie wiem czy kupie go tak szybko bo boje sie ze koszta utrzymania mnie zjedza.
Z tego co slyszalem np olej filtry itp wymieniasz co 7tys km a to kosztuje. Czyli minimum raz w miesiacu serwis. Nawet mniej bo przy ostrej jezdzie a taka preferuje serwis jest co 5tys...
Swir
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Nie mam

06 Wrz 2017, 09:02

Każde typowo sportowe auto będzie miało podobne wymagania serwisowe, niestety.
Moim zdaniem powinieneś poszukać normalnego auta, ale w pakiecie sportowym. Zachowasz niższe koszty, a jednocześnie osiągi i przyjemność z jazdy. Nawet niekoniecznie M5, ale zwykłą piątkę tylko że z największym silnikiem i pakietem M.

Bo do czego Tobie taki GTR? Do codziennej jazdy? Pomyśl czy warto ;)
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

06 Wrz 2017, 09:12

A może bmw 6 ? Ciekawy wygląd i dorwać coś z fajnym wyposażeniem i silnikiem w v8 i git. Może chevrolet Camaro? Z tym że tam środek amerykański czyli plastikowy. Cenisz mocno komfort to niestety w autach mniejszych typu GTR niestety go nie zaznasz bo to typowe auta sportowe. Trzeba strzelać w auta segmentu D z silnikami v8. Wtedy mniej wiecej to się wyrówna.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16698
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

06 Wrz 2017, 15:34

Może któreś Infiniti M/Q/G - silniki znane z Nissana 350/370
Lexus GS / LS - jak rozważasz pejtona
Hyundai Genesis Coupe
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Auto: Nie mam

07 Wrz 2017, 02:10

Fakt gtr jako jedyne auto to kicha. Jako drugie ok.
Myslalem nad camaro bo jest mega oczojebne tylko wersje v8 sa strasznie drogie a kupic camaro z v6... nie to nie
Infiniti czy lekusy kompletnie so mnie nie przemawiiaja
Swir
Nowicjusz
 
Posty: 3
Auto: Nie mam

07 Wrz 2017, 10:08

Swir napisał(a):Myslalem nad camaro bo jest mega oczojebne tylko wersje v8 sa strasznie drogie

To może odpuść temat bo jak dla Ciebie jest to drogo to przy pierwszej awarii auta premium z EU o sportowym charakterze dostaniesz zawału :D

Jak tak cedzisz kasę i masz 100k to zobacz na IS-Fa ... nie będę o nim pisał bo zlecą się znawcy i powiedzą że go pimpuję.
Sprawdź na forach dedykowanych za co jest ceniony i jak to się ma do taniego jeżdżenia klasą premium w sport wydaniu.

Co do pozostałych typów to ceny serwisowe gt-rów mogą zdenerwować nawet bogatych przy których camaro V8 jest za darmo :D

A do tego musisz bardziej zgłębić temat bo brak literki M/AMG/RS w nowoczesnych autach może Cię nie ustrzec przed kosztami.
Chociażby popatrz na zwykłe BMW V8 Bit i sprawdź sobie ile kosztuje serwis tego, sprawdź ile warsztatów Ci ogarnie jakże szczęśliwą tanią europejską technologię no i jeszcze zobacz który dożyje 100tyś.km. bo z tym też bywa różnie.

Ogólnie temat rzeka ... więc jak chcesz mieć względnie tanio bez nacisku na precyzję to amerykaniec, jak lubisz precyzję ale nie koniecznie fajerwerki za względnie niską cenę serwisu to IS-F podejdzie, a jak lubisz koszule z żabotami, relatywnie tani zakup w stosunku do Japońców to auta z EU no ale wtedy tanio przybiera innych wartości :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10998
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe