REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Boni-na płycie nie ma możliwości sprawdzić geometrii a jedynie zbieżność. Owszem jeżeli geometria jest lipna to tez ma wpływ na parametr zbieżności. Ale to już musi być wykonany pomiar....bonifacy napisał(a): W pierwszej kolejności przejazd przez płytę zbieżności . Tutaj widać czy geometria jest rozjechana czy nie .
Owszem duża ale diagnosta musi sprawdzać ze tak powiem po swojemu. Ja osobiście na szarpakach prawie nigdy nie sprawdzałem. Po wjechaniu do końca na płyty/okrągłe/ robiłem to tak:bonifacy napisał(a): Jaka jest wiarygodność takiego sprawdzenia na SKP ?
bonifacy napisał(a): Ale potem przy demontażu elementów zawieszenia okazuje się że np sworzeń wahacza jest totalnie wyrobiony , ma bardzo duży luz
Miro12 napisał(a):W dużej mierze zależy jaka stacja.
motozakup napisał(a):Jedź do warsztatu który specjalizuje się w zawieszeniach i ma dobry sprzęt do ustawienia geometrii. Na SKP w wielu przypadkach szkoda czasu.
No ok . Załóżmy że chcemy kupić jakieś auto . No niby zdrowy rozsądek dla laika nakazuje odwiedzić SKP przed transakcją .Zapytam Ciebie. Gdy dostaniesz zlecenie sprawdzenia auta to baczysz na stan zawieszenia ? Wytłumacz jak to wygląda w realu .motozakup napisał(a):Jedź do warsztatu który specjalizuje się w zawieszeniac