REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tu może tak być bo musi uzyskać temperaturę około 18 stopni a jak masz na dworzu 5 to cieplejszym powietrzem musi podgrzać wnętrze żeby mógł je później ustawić na letnie podtrzymując ją na zadanym poziomie.Gesi napisał(a):Jedyne co zauważyłem to, to że w zimę na dworze np 3 stopnie ja mam ustawione 18 i grzeje za mocno
Masz w nim kratki i za nimi powinien być czujnik czasem jest od razu za kratkami a czasem kawałek dalej ale można go bez problemu namierzyć. Tylko musisz wysunąć cały panel żeby się do niego dostać. Do czyszczenia najlepszy środek taki sam jak do przepływomierza powietrza.Gesi napisał(a):Za klimatronikiem to znaczy na przednim panelu za kratkami?
Ok, a jak w tym czasie było z temperaturą sprawdzałeś co się z nią dzieje jak kompresor jest nie załączony i zaraz po tym jak się załączy?Gesi napisał(a):Po podpięciu bylo widać ze nie.ma obciążenia dopiero po jakims czasie zaskakiwal
Prąd do wtyczki do zaworu dochodzi cały czas sprawdzałeś?Gesi napisał(a):Podobno zawór się wiesza