sprinter 210D 2.9 nie chce wkręcić się na wysokie obroty do połowy gazu idzie ładnie a od połowy tak jakby brakowało mu wystarczającej ilości paliwa max. prędkość to 120. Wymieniłem wszystkie filtry,turbina ok. ciśnienie w przewodach też w porządku komputer też nic nie wykazał.Panowie prośba o pomoc co można jeszcze zrobić a co wymienić. Z góry dzięki.
filtr paliwa dobrze dokręcony? nie zapowietrza ci się gdzieś?
objawy jak w zapchanym filtrze ale jak mówisz że wymieniony jakiegoś syfu nie zatankowałeś?
po założeniu filtra wszystko grało jak trzeba a paliwo na schelu zatankowałem to raczej nie lipa. Ale dla sprawdzenia zalałem z 50l. vervy to zobacze jaki będzie efekt.
[ Dodano: Wto Mar 09, 2010 21:59 ] Panowie problem z głowy.Okazało się że padł wtrysk sterujący. Ciekawe jest tylko to że komputer tego nie wykazał bo podobno każdy powinien to wyłapać.
Elektryczne i hybrydowe SUV-y – czy to przyszłość motoryzacji? Rynek motoryzacyjny przechodzi obecnie jedną z największych rewolucji w swojej historii. Tradycyjne pojazdy spalinowe powoli ustępują miejsca nowym, bardziej ekologicznym rozwiązaniom. Szczególnie interesującym segmentem ...
Opel ADAM Rally Cup gotowy do międzynarodowych rajdów W listopadzie 2012 r., wraz z modelem ADAM "Cup", Opel powrócił do sportu samochodowego. Międzynarodowy Salon Samochodowy w Genewie będzie okazją do prezentacji kolejnego osiągnięcia firmy: jest to nowa studyjna wersja ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.