łysy30 napisał(a):(widziałem, że kupiłeś magiel - japońce już tak mają
).
ja nie kupiłem magla... kupiłem wszystkie tuleje poliuretanowe na przód, bo mi jedna stuka w wahaczu...
zrobiłem rozeznanie na forum i magiel w ISie pada przy blisko 300k km średnio
łysy30 napisał(a):Generalnie szkoda, że fajne forum skupiające ludzi interesujących się motoryzacją zostało w ciągu ostatniego półrocza zdominowane przez jedną markę, a w zasadzie jeden model (skądinąd dobre auto, ale mimo wszystko fajnie jest mieć jakiś wybór).
ja tylko odpowiadam na pytanie ludzi, bo są ciekawi jak się sprawuje więc nie wiem o co chodzi
- mogę wkleić screen ile mam wiadomości priv z pytaniami o ISa
staram się nie proponować tego modelu jak nie pojawi się w typach e46 lub A4 1,8T
Nie wieszaj psów na nas, bo ludzie są ciekawi, a jak napiszą, że im się nie podoba to szybko kończymy dyskusję
łysy30 napisał(a):Jestem przekonany, że bez najmniejszego problemu potrafiłbyś podać jeszcze kilka ich zalet, ale nie chcesz, bo po prostu jesteś nieobiektywny
są blacha, która MUSI być bezwypadkowa (o co trudno), dobre diesle 1,9 :ok: wytłuściłem aby nie było, że nie mówiłem
legler napisał(a):Do twojego lexusa też można się dowalić o archaiczny, pochodzący z epoki kamienia łupanego,sposób rozwiązania zamykania tylnej klapy bagażnika oparty na sprężynach.
hahahaha i myślisz, że patrzyłem na bagażnik kupując to auto?
Wogóle czy ktokolwiek na to patrzy jak kupuje BMW, A4 czy Mercedesa C?
Reszty Twoich głupot nawet nie da się skomentować
pkc napisał(a):A twoim zdaniem archaiczne zawiasy bagażnika, ograniczające ni tak mały bagażnik(gdzie nie ma też dodatkowo opcji składania oparcia kanapy),
drugi
pkc napisał(a):jedno płaszczyznowa regulacja kierownicy(gdzie Skoda Fabia I miała dwupłaszczyznową w najtańszej wersji) to premium? Domykanie szyb z kluczyka też nie ma, a występowało m.in w Golfie III.
kiedyś standardem były takie rzeczy w tej klasie, a że brakuje np. inteligentnych kierunkowskazów czy domykania szyb (
które są elektrycznie wszystkie regulowane w standardzie) to tylko wiek konstrukcji
Sytuację poprawia elektryka fotela w 4ch płaszczyznach
Fabia miała wtedy dwie płaszczyzny w standardzie
nie bądź ironiczny, bo miała czarne zderzaki (wiem bo oglądałem w salonie z ojcem jak kupił Hyundaia
Żeby dodać obiektywizmu wkurza mnie brak podświetlenia klamek i przycisków zamykania szyb
pkc napisał(a):Też ciekawy punkt. Jakiś czas temu porównywałem sobie koszty części do IS200 i A4 B6 1.8T i wyszło podobnie, do momentu wyboru sprzęgła z dwumasą, które do IS jest na tyle drogie, że różnica w cenie pozwala zrobić kompletny wielowahacz w Audi.
dwumasę można zregenerować za 750zł bez problemu
i też dodałem dwumasy i wyszło 300zł różnicy na korzyść Lexusa, więc zgadzam się, że podobnie PO WPISANIU DWUMASY
Na niekorzyść Audi doszła regeneracja turbo
pkc napisał(a):O tym, ze Lexusów jest bardzo mało na rynku(godnych uwagi jeszcze mniej) i potencjalny sprzedawca mając dobry egzemplarz, może dyktować wysoko cenę. Audi mimo, że było sporo tańsze od Lexusa jako nowe i ogłoszeń jest ponad 30 razy więcej, teraz kosztuje tyle samo, a nawet i więcej. U zachodnich sąsiadów dobrze zachowane egzemplarze potrafią kosztować ponad 30tyś.zł, wiec nie mów, ze wysoko cenę dyktuję popyt na Polskim rynku.
Mowa była też o kosztach utrzymania A6 C5. Wersje 4 cylindrowe są śmiesznie tanie w utrzymaniu jak na segment E(większość części pochodzi z B5), co zresztą widać na ulicach miast, gdzie sporo jeździ A6 C5 na taxi. W V6 zależy jaki silnik wybierzemy, ale generalnie podstawowe elementy eksploracyjne są tańsze niż do e39, o czym się ostatnio przekonałem jak kupowałem części do A6 2.8.
ale jest tu właśnie pewien problem - handlarze. Obniżają średnie ceny aut tak, że dobrego egzemplarza nie sprzedaż za tyle ile chcesz, bo Janusz powie, że są tańsze
A utrzymani niskie ale zależy na jakich podzespołach
Orientowałeś się już ile kosztuje zawias do Twojego A4 B8, bo słyszałem, że sporo (w końcu nowe auto) i nie wiem ile w tym prawdy
Taxi to nie wyznacznik dzisiaj, bo taksiarz bierze to co zapewni mu klienta znaczkiem na postoju - sam wolałbym wsiąść do Audi niż Kii aby mnie powiózł
Ja np. więcej widuje Mercedesów, bo się kojarzy z TAXI.
I do wszystkich VAGowcóch tutaj. Spróbowałem wszystkie wypisane auta przeze mnie i oczywiście jest ból użytkowników tych marek, bo wybrałem Lexusa, który mi najbardziej podchodził Nie pasuje, to sobie chwalcie swoje - ja opisuje tylko swoje odczucia i miejcie sobie dalej z tym problem