łysy30 napisał(a):(widziałem, że kupiłeś magiel - japońce już tak mają
![Szczęśliwy :D]()
).
ja nie kupiłem magla... kupiłem wszystkie tuleje poliuretanowe na przód, bo mi jedna stuka w wahaczu...
zrobiłem rozeznanie na forum i magiel w ISie pada przy blisko 300k km średnio
![Uśmiechnięty :)]()
łysy30 napisał(a):Generalnie szkoda, że fajne forum skupiające ludzi interesujących się motoryzacją zostało w ciągu ostatniego półrocza zdominowane przez jedną markę, a w zasadzie jeden model (skądinąd dobre auto, ale mimo wszystko fajnie jest mieć jakiś wybór).
ja tylko odpowiadam na pytanie ludzi, bo są ciekawi jak się sprawuje więc nie wiem o co chodzi
![Wink ;)]()
- mogę wkleić screen ile mam wiadomości priv z pytaniami o ISa
![Wink ;)]()
staram się nie proponować tego modelu jak nie pojawi się w typach e46 lub A4 1,8T
Nie wieszaj psów na nas, bo ludzie są ciekawi, a jak napiszą, że im się nie podoba to szybko kończymy dyskusję
![Wink ;)]()
łysy30 napisał(a):Jestem przekonany, że bez najmniejszego problemu potrafiłbyś podać jeszcze kilka ich zalet, ale nie chcesz, bo po prostu jesteś nieobiektywny
![OK :ok:]()
są blacha, która MUSI być bezwypadkowa (o co trudno), dobre diesle 1,9 :ok: wytłuściłem aby nie było, że nie mówiłem
![Wink ;)]()
legler napisał(a):Do twojego lexusa też można się dowalić o archaiczny, pochodzący z epoki kamienia łupanego,sposób rozwiązania zamykania tylnej klapy bagażnika oparty na sprężynach.
hahahaha i myślisz, że patrzyłem na bagażnik kupując to auto?
![Mr. Green :mrgreen:]()
Wogóle czy ktokolwiek na to patrzy jak kupuje BMW, A4 czy Mercedesa C?
Reszty Twoich głupot nawet nie da się skomentować
pkc napisał(a):A twoim zdaniem archaiczne zawiasy bagażnika, ograniczające ni tak mały bagażnik(gdzie nie ma też dodatkowo opcji składania oparcia kanapy),
drugi
pkc napisał(a):jedno płaszczyznowa regulacja kierownicy(gdzie Skoda Fabia I miała dwupłaszczyznową w najtańszej wersji) to premium? Domykanie szyb z kluczyka też nie ma, a występowało m.in w Golfie III.
kiedyś standardem były takie rzeczy w tej klasie, a że brakuje np. inteligentnych kierunkowskazów czy domykania szyb (
które są elektrycznie wszystkie regulowane w standardzie) to tylko wiek konstrukcji
![Uśmiechnięty :)]()
Sytuację poprawia elektryka fotela w 4ch płaszczyznach
![Uśmiechnięty :)]()
Fabia miała wtedy dwie płaszczyzny w standardzie
![Śmiech :lol:]()
nie bądź ironiczny, bo miała czarne zderzaki (wiem bo oglądałem w salonie z ojcem jak kupił Hyundaia
Żeby dodać obiektywizmu wkurza mnie brak podświetlenia klamek i przycisków zamykania szyb
![Uśmiechnięty :)]()
pkc napisał(a):Też ciekawy punkt. Jakiś czas temu porównywałem sobie koszty części do IS200 i A4 B6 1.8T i wyszło podobnie, do momentu wyboru sprzęgła z dwumasą, które do IS jest na tyle drogie, że różnica w cenie pozwala zrobić kompletny wielowahacz w Audi.
dwumasę można zregenerować za 750zł bez problemu
i też dodałem dwumasy i wyszło 300zł różnicy na korzyść Lexusa, więc zgadzam się, że podobnie PO WPISANIU DWUMASY
![Uśmiechnięty :)]()
Na niekorzyść Audi doszła regeneracja turbo
pkc napisał(a):O tym, ze Lexusów jest bardzo mało na rynku(godnych uwagi jeszcze mniej) i potencjalny sprzedawca mając dobry egzemplarz, może dyktować wysoko cenę. Audi mimo, że było sporo tańsze od Lexusa jako nowe i ogłoszeń jest ponad 30 razy więcej, teraz kosztuje tyle samo, a nawet i więcej. U zachodnich sąsiadów dobrze zachowane egzemplarze potrafią kosztować ponad 30tyś.zł, wiec nie mów, ze wysoko cenę dyktuję popyt na Polskim rynku.
Mowa była też o kosztach utrzymania A6 C5. Wersje 4 cylindrowe są śmiesznie tanie w utrzymaniu jak na segment E(większość części pochodzi z B5), co zresztą widać na ulicach miast, gdzie sporo jeździ A6 C5 na taxi. W V6 zależy jaki silnik wybierzemy, ale generalnie podstawowe elementy eksploracyjne są tańsze niż do e39, o czym się ostatnio przekonałem jak kupowałem części do A6 2.8.
ale jest tu właśnie pewien problem - handlarze. Obniżają średnie ceny aut tak, że dobrego egzemplarza nie sprzedaż za tyle ile chcesz, bo Janusz powie, że są tańsze
A utrzymani niskie ale zależy na jakich podzespołach
![Wink ;)]()
Orientowałeś się już ile kosztuje zawias do Twojego A4 B8, bo słyszałem, że sporo (w końcu nowe auto) i nie wiem ile w tym prawdy
Taxi to nie wyznacznik dzisiaj, bo taksiarz bierze to co zapewni mu klienta znaczkiem na postoju - sam wolałbym wsiąść do Audi niż Kii aby mnie powiózł
![Mr. Green :mrgreen:]()
Ja np. więcej widuje Mercedesów, bo się kojarzy z TAXI.
I do wszystkich VAGowcóch tutaj. Spróbowałem wszystkie wypisane auta przeze mnie i oczywiście jest ból użytkowników tych marek, bo wybrałem Lexusa, który mi najbardziej podchodził
Nie pasuje, to sobie chwalcie swoje - ja opisuje tylko swoje odczucia i miejcie sobie dalej z tym problem ![Wink ;)]()