Stag 200 gofast - Ford Focus MK1 2.0 zetec

05 Lip 2016, 22:04

Witam.

Zakupiłem Forda Focusa mk1 2.0 zetec z założoną instalacją gazową stag200 gofast równy rok temu. Jeśli chodzi o eksploatacje samochodu w gazie jestem zielony dlatego pytanie : czy powinienem na starcie coś wymienić z osprzętu gazu ? Póki co zamówiłem komplet 4 filtrów (80pln) oraz olej 10w40 mobile.

Pozdro :)
lesko1909
Początkujący

Auto: nie mam

06 Lip 2016, 08:13

Napisz skąd jesteś podjedz do gazownika, sprawdz wtryskiwacze niech Ci powie co do wymiany ewentualnie niech zerknie czy podzespoły które masz zamontowane są dobre i czy nie trzeba czegoś wymienić. Jak jesteś zielony radzę się nie dotykać - zostaw to komuś z doświadczeniem
golfiarz
Aktywny

Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

06 Lip 2016, 08:52

lesko1909 napisał(a):czy powinienem na starcie coś wymienić z osprzętu gazu ?
Jeżlei gaz założony jest rok temu to przypuszczam że nic nie trzeba będzie wymieniać i jedynie przegląd, wymiana filterków oraz ewentualna kalibracja wystarczy. Warto tak jak pisze poprzednik żeby sprawdzić na jakich podzespołach jest instalacja.

Eksploatacja na gazie nie różni się praktycznie niczym poza dodatkowym przeglądem gazu co roku lub do 10tyś. km.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

06 Lip 2016, 18:19