Stare sprzęgiełka- co z nimi zrobić?

07 Lut 2011, 23:03

BRODATY a zaspawałeś swoje? Ja jutro się zabieram i za rozbieranie. Auto tylko w teren więc AVMy raczej zbędne a stały zabierak trwalszy :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

08 Lut 2011, 09:20

najtrwalsze są stałę zabieraki... Nissana :mrgreen:
jak na razie u mnie 22 lata bez awarii :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

08 Lut 2011, 09:47

No wszystko fajnie pięknie tylko gdzie je dostać? Nie mów mi tylko że u kolesi od części z rozbiórki bo Ci nie zawsze rozróżniają stały zabierak od sprzęgiełka :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

08 Lut 2011, 10:00

swego czasu Extrem oferował
w cenie sprzęgiełek :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

08 Lut 2011, 11:38

To wolę zaspawać, tylko że nie jestem alfą i omegą i ostatnie automaty jakie miałęm wymieniłem na AVMy (ale auto jeździło po czarnym) a może mi ktoś organoleptycznie wytłumaczyć jak zaspawać automaty bo tego jeszcze nie robiłem? :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

08 Lut 2011, 12:50

problem tylko w tym jaką masz obudowe,
jeśli alu to tzreba zdystansować te podkładki co zapinają (je wywalić) zaspawać środek a obudowe przykręcić na stałe ;)
jak stalową to już zupełnie luz :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    Renault 5 super production
    To jedyny egzemplarz Renault 5, który w pełni zasługuje na nazwę "super production". Opracowano go w 1987 roku do startu w wyścigach. Jest napędzany 4-cylindrowym turbodoładowanym silnikiem o mocy 370 koni. W latach ...

08 Lut 2011, 14:16

no i mam alu... popołudniu będę myślał co z nimi dalej i jak to zaspawać.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

08 Lut 2011, 17:39

Jogi4x4 napisał(a):BRODATY a zaspawałeś swoje?

Jeszcze nic z nimi nie robiłem ale u mnie obudowa jest stalowa więc to niewielki problem :wink:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

08 Lut 2011, 19:48

BRODATY co się będziesz mordował ze spawaniem, trzeba nabyć HD i będzie spokój [link do oferty na Allegro wygasł]
iro6
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 120
Zdjęcia: 1
Miejscowość: Dębno

08 Lut 2011, 20:24

Co to za mordęga? :wink: A te przerobione sprzęgiełka będą jako awaryjne. Teraz śmigam na manualnych AVM i nie narzekam. Tylko sól mi wpierdziela aluminiowe dekielki :evil:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2656
Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

06 Mar 2011, 00:01

cześć koledzy, widzę, że o sprzęgiełkach mowa to się podepnę do tematu; otóż zamierzam założyć do mojej vitary sprzęgiełka manualne i w związku z tym pytanie mam: czy to wystarczy tak po prostu włożyć i zakręcić te 6 śrub do piasty czy trzeba te 6 jeszcze z przodu odkręcać i coś kombinować?
Suzuki Vitara 1.6 8v
sin
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Miejscowość: Polkowice
Prawo jazdy: 0- 0-1998
Auto: Suzuki Vitara
Silnik: 1.6 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000