Stilo, Megane II, Peugeot 307 czy coś innego? (do 10 tys.)

24 Maj 2015, 16:15

Witam,

to pierwszy mój post, więc proszę o wyrozumiałość.
Przeglądałam forum w poszukiwaniu wątku dotyczącego samochodów, którymi się zainteresowałam, jednak nie znalazłam takiego, który pomógłby rozwiać moje wątpliwości.

Właśnie kończę studia (jeszcze nie pracuję). Udało mi się odłożyć 10tys. zł, szukam auta w tej cenie.

Zależy mi na tym, żeby za 2-3 lata nie było problemu ze sprzedażą zakupionego teraz samochodu.
Zastanawiam się nad Fiatem Stilo 1.4, Renault Megane II i Peugeotem 307.
Znajomy, który interesuje się samochodami odradził mi dwa ostatnie, jednak polecił Forda Focusa i Opla Astrę II, które nie trafiają w mój gust.

Nie chcę kupić samochodu starszego niż 13-15 letni.

Mam ogromny dylemat co wybrać, nie znam się na samochodach.
W związku z tym proszę Was, drodzy forumowicze, o pomoc.

Pozdrawiam!
Avendsa
Nowicjusz

Prawo jazdy: 05 12 2008
Przebieg/rok: 4tys. km
Auto: Szukam

24 Maj 2015, 16:32

W zasadzie wybrałaś najgorsze auta w segmencie :D
Czego dokładnie oczekujesz od auta? Jakie roczne przebiegi robisz? Miasto czy trasa (najlepiej %)? Jezdzisz sama czy wozisz pasażerów?
mike
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

24 Maj 2015, 16:43

Od samochodu oczekuję niskiego spalania, małej awaryjności. Ogólnie rzecz biorąc szukam taniego auta.
Nie jeżdżę dużo, około 15 tys. km (40% po mieście, 60% w trasie).
Przeważnie w aucie mam jednego pasażera.

Zależy mi też na tym, żeby do samochodu nie było wstyd się przyznać. Odpada np. Panda, Tico.

Co mógłbyś mi polecić?
Avendsa
Nowicjusz

24 Maj 2015, 18:10