REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie do końca to jest dobre ze względu na coraz częstsze kontrole podczas których można wykryć brak tego filtra i wtedy jest problem.Kao napisał(a):Dpf wyrzucasz w razie awarii i po sprawie
Pitbull963 napisał(a):a zamiast mnie łapać za słówka, lepiej jakbyś wyraził swoją opinię o nowszych dieslach i dał Jakas propozycje w moich kryteriach
ten na pewno nie będzie mieć najdłuższej żywotności, bo to 2.0 TDI PD od VAG.Pitbull963 napisał(a):Mitsubishi lancer 2.0 d
Volvo lub Honda, bo duże silniki i małe budy (Saab i Accord to już segment wyżej). Nie wiem jak w s40 z dieslami r5, bo benzyny lubiły się w nim przegrzewać (ciasnota pod maską). Najtańsze części osprzętu i robota będzie w 1.9 JTD/CDTI/TID, bo to rozpracowany i tłuczony w setkach tysięcy silnik fiata, spotykany w X markach.Pitbull963 napisał(a):Które według was będzie najbardziej dynamiczne