Strasznie dymi zaraz po odpaleniu

18 Gru 2011, 12:56

witam jestem tu pierwszy raz mam duży problem i nikt nie może mi pomóc .A więc po wymianie oleju i filtrów po odpaleniu strasznie dymi na biało jakąś minute może dwie później jest ok.Byłem z tym problemem u kilku mechaników żeby zbadać problem większość z nich stawiała na uszczelniacze zaworowe bo płynu chłodniczego nie ubywało.Wydawało mi się to trochę dziwne bo od jednej zmiany oleju do drugiej nie ubyło ojeju ani grama.Ale zostawiłem i wymienili mi te uszczelniacze a problem jak był tak jest .Może miał ktoś już taki problem PROSZĘ O POMOC a i jest to silnik benzynowy 2.0 16v
szuler13
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: ford focus 2.0 16v

18 Gru 2011, 13:43

ile auto ma przejehane i jeszcze jedno niezmieniałeś olej na zadszy i jaki zapach ma ten dym jak spalony olej czy normalnie leci para wodna
Janusz00
Początkujący
 
Posty: 112
Prawo jazdy: 10 03 2000
Auto: peugeot 306

18 Gru 2011, 14:16

hmmm wymieniałem olej aż dwa razy bo myślałem że to problem oleju pierwszy był taki jak poprzednio czyli mobill 10w40 a za drugim razem po miesiącu mechanik myślał że to wina właśnie oleju i wlał castrol 15w40 nie znam sie na olejach jestem laikiem w tych sprawach
szuler13
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: ford focus 2.0 16v

18 Gru 2011, 14:18

a i jeszcze jedno to nie para wodna tego dymu jest tyle że szok a śmierdzi no nie wiem tyle razy wąchałem ale to zapach oleju i ma przejechane jakieś 180 tys.I jeszcze jedno auto miało zapchaną odmę nie wiem czy ma to coś wspólnego,ale wymienili mi wężyk odmy i niby przeczyścili wszystko.Auto odpala za pierwszym razem nie ma spadku mocy.Pomóżcie proszę :!: :!: :!:
szuler13
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: ford focus 2.0 16v

20 Gru 2011, 00:09

na próbę odłącz odmę z kolektora ssącego żeby odpowietrzenie leciało na zewnątrz a drugą stronę zaślep sprawdź czy nie dostaję się płyn z chłodnicy do kolektora ssącego jeżeli to nie zadziała ostatecznie zostają pierścienie na tłokach
Janusz00
Początkujący
 
Posty: 112
Prawo jazdy: 10 03 2000
Auto: peugeot 306

20 Gru 2011, 07:56

Dzięki za radę wczoraj znowu oddałem samochód do mechanika,dziwna była jego mina powiedział że to nie możliwe,i będą się głowić co to może być.Zastanawia mnie jedno że jak już miał rozebrany silnik to chyba sprawdził pierścienie :oops: żeby wykluczyć czy one mają winę.A jak to będą pierścienie to znowu będzie musiał rozebrać silnik i planować głowice,i do tego nowa uszczelka.I kto za to zapłaci :( .Z drugiej strony jak by to były pierścienie to by silnik nie równo pracował tak słyszałem.Dziwny jest ten mój problem bedę pisał co dalej bo sam jestem ciekaw i może to kiedyś komuś pomoże.
szuler13
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: ford focus 2.0 16v
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Premiera modelu 3008DKR MAXI
    Peugeot Sport, zespół mający na swoim koncie dwa niedawne zwycięstwa w edycjach 2016 i 2017 legendarnego Rajdu Dakar (edycja tegoroczna odbyła się w styczniu w Ameryce Południowej), przedstawia samochód, który ...

20 Gru 2011, 20:59

Jeżeli nie ubywa oleju to pierścienie są ok.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

02 Sty 2012, 22:05

Witam problem rozwiązany zapieczone pierścinie a nie mogłem sprawdzić czy ubywa mi oleju bo to był za krótki czas żebym to zauważył.Bo stało sie to właśnie po wymianie oleju.Ale dzięki za pomoc i chęci
szuler13
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: ford focus 2.0 16v