Student 2 ekonomiczne auto:)

08 Paź 2012, 12:45

Witam wszystkich użytkowników ponownie :piwo: ,dawno mnie tutaj nie było. Mam pewien problem o to on :

Otóż ponad rok temu doradziliście mi kupno civic 5 gen :roll: . Dziękuje to był bardzo dobry zakup z pewnej ręki. Jeździłem bezawaryjnie (wymieniłem tylko termostat i wycieraczki) :ok:
Jestem studentem i niestety nie mam stałego dochodu a paliwko idzie w górę :evil: no i części Hondy troszkę mnie przerosły- teraz mam do wymiany :(rozrząd+pompa , tłumik środkowy ,końcowy , nowe oponki i aku przed zimą Czyli kupę kasy :cry: Nie chce inwestować tak w auto,które mam zamiar sprzedać przed wakacjami.

Chciałbym go sprzedać teraz i kupić cos ekonomicznego - mała pojemność =małe opłaty , LPG= tania jazda , tanie części, bo naprawdę te z Hondy mnie przerosły.

Myślę ,że za Honde dostane około 3.500zł dołożę gdzieś 1000zł = no wiec na auto mam 4500zł.

Moimi Faworytami są
:- Fiat Seicento 1.1 +LPG , mlody rocznik, bardzo tanie części, dość mały i mało bezpieczny
:- Opel Corsa 1.4 +LPG . nie wiem czy za takie pieniądze dostane coś godnego, nie wiem jak z częściami
:-Renault Twingo +LPG - Śmiesznie wygląda, chyba części są dość droższe,przesuwana kanapa z tyłu to duży plus.

Proszę o wasze opinie :) Pozdrawiam
Jenczu
Początkujący

Miejscowość: Głogów

08 Paź 2012, 14:47

Z tych co podałeś to ja bym szukał Corsy,za 4500zł dostaniesz bardzo ładny egzemplarz.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

08 Paź 2012, 14:56

A dlaczego ?? W sumie ,taki najbardziej popularny. Tylko boje się,że w taki samochód rocznik 95, 96, przejechane 200tyś trzeba będzie trzeba włożyć kaske, a cena części ??
Jenczu
Początkujący

08 Paź 2012, 15:33