27 Cze 2007, 16:56
może to być uszczelka pod głowicą - mały przedmuch, albo panewki się kończą, albo milion innych powodów...
Sugerowałbym wizytę w szpita,u dla samochodów...
A cena za wymianę uszczelki pod głowicą (o ile to mówił) nie jest przesadzona. Samo planowanie głowicy to spory koszt...
Ale jeśli chcesz go sprawdzić (mechanika - czy kumaty) spytaj go czy ma dane momentów dokręcania (musisz poszukać na necie, pewnie znajdziesz) śrub głowicy i kiedy po remonciku masz przyjechać na dokręcanie... Jest to o tyle istotne, że niewłaściwe dokręcenie (kolejność i moment siły, potem moment siły przy dociąganiu) spowodują (prędzej niż się będziesz spodziewać!) kolejne problemy...
Ale wcześniej sprawdź stan oleju i chłodziwa (i czy nie ma wody w oleju i odwrotnie) oraz czy przy dodawaniu gazu w chłodnicy "bulgota" (odkręć korek i sprawdź, czy nie idą bąble)...
Pozdr
fourup
Nie udzielam porad na PW - tylko forum ogólne!