Stuki w zawieszeniu Fiat SC

19 Sty 2018, 15:33

Witam. Fiat seicento 0,9. Problem polega na zawieszeniu. Występują stuki w okolicy lewego tylnego koła. Na tulejach nie widzę żadnych luzów. Po zaciągnięciu ręcznego tak aby koła troszkę hamowały (bez blokowania) stuki ustępują. Stojąc w garażu trzęsąc budą nic nie słychać. Ktoś ma jakieś pomysły?
bambus727
Początkujący
 
Posty: 63
Prawo jazdy: 06 10 2013
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Polo 86c2f
Silnik: 1.3 2g
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

24 Sty 2018, 11:26

Może linka od ręcznego jak jest on zwolniony za luźno wisi i stuka? Spróbuj zaciągnąć ręczny o jeden dwa ząbki tak żeby koła się jeszcze swobodnie obracały i wtedy sprawdź czy dalej będzie stukało.

Stuki występują tylko jak jedziesz po nierównej drodze? Czy nie ma to znaczenia?
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

29 Sty 2018, 20:47

Stuki tylko na dziurach. Mogą być to tuleje? Skoro ustępuje po zaciągnięciu ręcznego tak aby koła zaczęły hamować czyli łopatologiczne gumy tulei się wyciągają w tył auta?
bambus727
Początkujący
 
Posty: 63
Prawo jazdy: 06 10 2013
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Polo 86c2f
Silnik: 1.3 2g
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mitsubishi Lancer Evolution - historia
    Lancer Evolution, często określany po prostu jako Evo, to ponad 23 lata pięknej historii mocarnego sedana zbudowanego na bazie modelu Lancer. Na przestrzeni lat powstało dziesięć generacji tego auta, a jego żywot zwieńczyła ...