Subaru brz turbo, Nos czy kompressor

28 Lip 2017, 08:13

Witam posaidam subaru brz 2013, manual, silnik fabryczny 2.0i 200km typu bokser, chciałbym u niej polepszyć osiągi głównie przyspieszenie 0-100 a jestem dosyć zielony w tych sprawach więc chciałem sie dowiedzieć kilku rzeczy:
Co wybrać
-turbosprężarke
-kompresor
-podtlenek azotu
-cos innego
-ile to będzie kosztować
-koszt eksploatacji
-ile doda mocy
-inne informację
Żeby nie wprowadzać w błąd to proszę o udzielanie sie tylko osób miejących pojęcie na dany temat :ok:
Hebuś
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 11 09 2010
Auto: Subaru brz
Silnik: 2.0i 200KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

28 Lip 2017, 22:39

Hebuś napisał(a):Witam posaidam subaru brz 2013, manual, silnik fabryczny 2.0i 200km typu bokser, chciałbym u niej polepszyć osiągi głównie przyspieszenie 0-100 a jestem dosyć zielony w tych sprawach więc chciałem sie dowiedzieć kilku rzeczy:
Co wybrać
-turbosprężarke
-kompresor
-podtlenek azotu
-cos innego
-ile to będzie kosztować
-koszt eksploatacji
-ile doda mocy
-inne informację
Żeby nie wprowadzać w błąd to proszę o udzielanie sie tylko osób miejących pojęcie na dany temat :ok:


Żeby odpowiedzieć na tyle pytań to trzeba byłoby napisać epopeje. Każdy z tych modów rządzi się innymi prawami.

Ogólnie szedłbym w turbo albo kompresor. W obu przypadkach soft to około 20-30tyś.zł. w zależności od użytych komponentów.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10996
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Toyota FT-86 Concept
    Po ponad roku domysłów i plotek, na Tokyo Motor Show 2009 Toyota pokazała coupe FT-86 Concept, opracowane we współpracy z Subaru. Spadkobierca tylnonapędowej legendy driftu – Corolli AE86 – otrzymał ...