Subaru Impreza na pierwszy samochód?

26 Sie 2016, 13:46

Mam prawo jazdy dopiero od czerwca tego roku. Tak naprawdę nigdy nie byłam fanką samochodów i nie znam się na nich... :o
Sądzę, że najwyższy już czas kupić sobie swój samochód (wcześniej pożyczałam od kuzyna Golfa 4).

Znajomi polecili mi na pierwszy samochód Subaru Impreze i tu zaczynają się problemy... Nie znam się i kompletnie nie wiem, czy to się nadaje, jaki rocznik, do ilu warto zapłacić...

Chętnie też przeczytam inne opcje: pierwszego samochodu. Maksymalna cena to jakieś 120 tys. zł.
Odpadają samochody starsze, bo ze względu na chorobę lokomocyjną muszę jeździć w miarę komfortowych warunkach.
Fetamina
Nowicjusz

Auto: Nie mam

26 Sie 2016, 13:52

Subaru Impreza nie jest ani komfortowa ani dobra dla osoby na pierwsze auto.

Jakiej wielkości ma by to auto?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

26 Sie 2016, 14:01

Samochód większy, nadający się do codziennego użytku, ale też na tor (plan zrobienia licencji) ;)

Z góry odrzucam audi i BMW.
Fetamina
Nowicjusz

26 Sie 2016, 16:24

No to teraz nie wiem, bo z jednej strony chcesz komfortu nie interesujesz się motoryzacją i masz chorobę lokomocyjną, a z drugiej strony licencja rajdowa/torowa? :?

Polecam podzielić budżet na dwa, czyli na tor Lancer Evo, a na drogę jakiś Lexus IS 250 ;)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2010

27 Sie 2016, 12:31

Licencje chce zrobić, bo chce spełnić chociaż po części marzenie kogoś kto go spełnić nie może ;)

Przez komfort rozumiem samochód, który nie musi mieć dużo miejsca ;) ważne żebym to ja czuła się w nim komfortowo ;) czyli nie miała objawów choroby lokomocyjnej :D
Fetamina
Nowicjusz

28 Sie 2016, 15:43