Subaru impreza wrx gh

04 Cze 2016, 20:12

Witam zastanawiam się nad zmianą auta wybór padł na subaru impreze w wersji wrx model gh (hatchbach wyłącznie) z silnikiem 2.5 benzyna jakie są opinie awaryjność czytałem coś o uszczelce coś poza tym jak z turbiną?
torus13
Nowicjusz
 
Posty: 33
Auto: panda

04 Cze 2016, 20:15

Ja słyszałem o padających panewkach ale ile w tym prawdy to nie wiem.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

04 Cze 2016, 21:03

Tak, coś tam mówili o uszczelce pod głowicą i o pękających tłokach, no i że często sprzęgła padają bo słabo wytrzymują.,
Generalnie ok, no trzeba być czujnym ale bez przesady a turbo to tak jak wszędzie, jak idiota jakiś jeździł autem pałował itd..bez jakieś chwili oddechu, kiepski olej i w ogóle rzadko wymieniany to potem różnie bywa.
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

04 Cze 2016, 21:16

Dobrze a takie pytanie (nie jestem mechanikiem) silniki są robione w jakimś standardzie tak?(z tego co wiem siedzi tam boxer czy jakoś tak) istnieje możliwość wsadzenia lepszych części tych co padają niż te które produkuje producent? Cenie sobie niezawodność w aucie i na starcie mógłbym je powymieniać na mocniejsze
torus13
Nowicjusz
 
Posty: 33
Auto: panda

04 Cze 2016, 21:56

Tak możesz władować kute tłoki i korbowody jeśli już nie będzie mieć tego, bo to bardzo popularna przeróbka wśród właścicieli. Inna sprawa, że to droga impreza ta zakuta impreza :D
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

05 Cze 2016, 01:25

2,5 jest chyba najgorszą z możliwych opcji subarowych... zestaw padających panewek, problem z blokiem a na dokładkę ceny gratów mogą przyprawić o zawrót głowy... do tego jeszcze przydałby się mechanik od subaru.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czy Honda Accord to dobra inwestycja?
    Decyzja o zakupie nowego auta dla wielu osób jest prawdziwą męczarnią. Bardzo duża oferta, bardzo dużo danych liczbowych, mnóstwo informacji. Jednak przyjrzyjmy się na przykładzie jednego z modeli Hondy jakie ...
    Sprinter 316 LGT zasilany benzyną i gazem LPG
    Sprinter 316 LGT (Liquefied Gas Technology), wyposażony w 4-cylindrowy silnik o zapłonie iskrowym o pojemności skokowej 1796 cm3, rozwijający moc 115 kW (156 KM) przy 5000 obr/min. Silnik mógł być zasilany benzyną ...

05 Cze 2016, 01:56

A która jest lepsza bo słyszałem w sumie żę dobry jest ten 2.0 benzynowy.Chyba ze ktoś poleci jakieś ciekawe autko benzynowe z turbinką i kopniakiem
torus13
Nowicjusz
 
Posty: 33
Auto: panda

05 Cze 2016, 10:46

A ile masz kaski?

jak około 25k i akceptujesz JDMy to pomyśl outlander 2,0t czyli napompowane evo8 no i żeby zniwelować masę można łatwo i szybko zrobić w nim 300km i około 450Nm (napisałem około bo nie sprawdzałem osobiście). Super napędy i dużo wiedzy co do modyfikacji. Przyjmuje LPG.

Jeżeli chodzi o sam silnik w tym aucie to jest jedno z najlepszych 2,0t na rynku a jego młodszy brat z mivec-kiem jest nr1. w tej pojemności.
Przy tym silniku boxer subarowy jest miernotką dla dużych dzieci :D
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Cze 2016, 23:38

Budżet to około 45tyś głównie interesuja mnie małe auta(hatchbacki)
torus13
Nowicjusz
 
Posty: 33
Auto: panda

06 Cze 2016, 01:15

szybki napisał(a):outlander 2,0t czyli napompowane evo8 no i żeby zniwelować masę można łatwo i szybko zrobić w nim 300km i około 450Nm (napisałem około bo nie sprawdzałem osobiście).


Mówimy o 2.0T 202 KM?
To po sofcie na więcej niż 240 nie pójdzie wg mnie, może modyfikacja wydechu coś pomoże ale żeby 300 koni wycisnąć to raczej sporo modyfikacji i kupę kasy.
To jest coś podobnego jak 2,0 TFSI 200 koni..żeby wycisnąć więcej niż 250 to trzeba trochę się namęczyć, po prostu seryjne układy wydechowe i osprzęt nie jest wstanie dać takiej mocy.

Więc 300 koni owszem ale to na pewno nie bedzie łatwe i tanie :D
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

06 Cze 2016, 07:45

Lovato34 napisał(a):Więc 300 koni owszem ale to na pewno nie bedzie łatwe i tanie


Temat jest w jeden dzień do ogarnięcia od strony technicznej (wydech) i na drugi dzień strojenie... :ok: To nie 1,8t z vaga :yes:

No i w formie ciekawostki ten motur tylko że z mivec-kiem po programie i wydechu ma 400km/560Nm w 100% zapitalania na maxa czyli palenia 4erech kapci albo mini ALSa tak dla fajności :naughty: a jak się uprzesz to spokojnie dojdziesz do 500km/590Nm bez ruszania dołu. :ok:

Sprawdzone autopsja :mrgreen:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10723
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

06 Cze 2016, 11:24

Dobra dobra bo temat troche zbacza a co powiecie na temat Hyundai Veloster?
torus13
Nowicjusz
 
Posty: 33
Auto: panda

06 Cze 2016, 18:38

szybki napisał(a):Temat jest w jeden dzień do ogarnięcia od strony technicznej (wydech) i na drugi dzień strojenie... To nie 1,8t z vaga


Ok czyli strojenie + wydech da 100 koni więcej niż seria? to chyba jakiś wyjątek ten silnik bo zwykły soft da 40 koni to wydech 60? :D

Pierwszy raz się z czymś takim spotykam i osobiście w to wątpię żeby na seryjnym osprzęcie i samym wydechu dojść do 300 koni, chyba że wydech jakiś jak rynna :D

Ja wiem że to nie 1,8T Vag-a ale pokaż mi silnik który na sofcie i wydechu pójdzie 60 KM + gdziekolwiek, ani żadne TSI ani w Focusie 2,5T nie są wstanie tyle pójść.
W focusie to nie wiem czy na dobrym wydechu 300 koni się uzyska bez większych ingerencji.

No i pytanie ile wytrzyma skrzynia sprzęgło przy 450 nm? miesiąc dwa? :D
Lovato34
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 452
Miejscowość: Wlkp
Prawo jazdy: 18 08 2002
Przebieg/rok: 14tys. km
Auto: VW Golf 4
Silnik: 1,8T
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

06 Cze 2016, 20:15

Lovato34 napisał(a):Ok czyli strojenie + wydech da 100 koni więcej niż seria? to chyba jakiś wyjątek ten silnik bo zwykły soft da 40 koni to wydech 60?
Wiesz co, ja się generalnie nie znam, ale gdzie jest tak napisane, że soft musi dać jedynie 40KM? :wink:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14171
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

06 Cze 2016, 21:15

i tak ważna jest frajda z jazdy, a nie cyferki przed KM, Nm, s i km/h ;)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010