Superb I 1.8 T 150 km czy Astra H 1.8 125km do 15 tys pod lpg

02 Lip 2019, 23:25

Pionek napisał(a):Jak Was kiedys bedzie stac to kupcie i wtedy pogadamy

Jak takiego brzydkiego strupa nie chcialbym i za 50tys bo mi niepotrzebny, choc byloby mnie stac.
Natomiast Ciebie stac na 20letniego accorda i grasz eksperta od nowych aut. A siedziec to sobie mozesz nawet w matizie i go wychwalac. Skoro i tak lepszymi i bardziej luksusowymi autami nie jezdziles i w nich nie siedziales, to masz g...., a nie pojecie.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

02 Lip 2019, 23:52

Gradory, no właśnie słowo klucz - miejsce na nogi z tyłu jak w limuzynie, czyli komfort wygoda, a nie ciasne pudełko.
Poza tym polotu i charakteru to raczej nie będzie w wersji 1,8 z silnikiem 180 koni, pojechałbyś 2-litrówką turbo 280 to byś myślę zmienił zdanie. Dla mnie to auto jest mega, taki luksus za niższą kasę, myślę że taki był zamiar koncernu VW/Audi/Skoda

Duży90, proponuje wywalić z profilu jakiekolwiek auto vaga, skoro tak Ci się nie podobają, silniki biorą olej i w ogóle beznadzieja to po co szpecisz swój profil autem vaga i to takim beznadziejnym z syfiastym silnikiem?
Wstaw tam Volvo S60 T6 itp
Bo trochę to śmieszne że naczelny ateista, modli się do Matki Bożej i pielgrzymki odbywa, jesteś mało wiarygodny ale cóż :mrgreen:
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

03 Lip 2019, 00:12

Pionek napisał(a):no właśnie słowo klucz - miejsce na nogi z tyłu jak w limuzynie, czyli komfort wygoda, a nie ciasne pudełko.

U konkurencji też nie jest ciasno. Nie znam ciasnego auta w segmencie D. Rzeczywiście Superb ma tego miejsca najwięcej w segmencie D. Nie wiem dlaczego więcej niż Passat B8.

Pionek napisał(a):Poza tym polotu i charakteru to raczej nie będzie w wersji 1,8 z silnikiem 180 koni, pojechałbyś 2-litrówką turbo 280 to byś myślę zmienił zdanie.

O ile wiem, auta są identyczne pod względem zawieszenia, układu kierowniczego itp. Różnią się tylko mocą i napędem na cztery koła. I teraz ma 272 KM, jak weszła norma Euro 6.2.

Pionek napisał(a):Dla mnie to auto jest mega, taki luksus za niższą kasę, myślę że taki był zamiar koncernu VW/Audi/Skoda

Superb wcale taki tani nie jest w porównaniu z konkurencją. I nie widzę wyższości tego auta nad konkurencją.
aGradory
 
0

03 Lip 2019, 08:28

Pionek napisał(a):Duży90, proponuje wywalić z profilu jakiekolwiek auto vaga, skoro tak Ci się nie podobają, silniki biorą olej i w ogóle beznadzieja to po co szpecisz swój profil autem vaga i to takim beznadziejnym z syfiastym silnikiem?

Widzisz Pionek, w swoim życiu miałem dokładnie 5 vagów, tj. bexa (jako moje pierwsze auto, które z sentymentu i tego, że się nie psuło mam do dziś), axx, (który był całkiem spoko, miał po programie te 260hp tyle, że po pewnym czasie pił 0,7L oleju na 1000km, więc się pozbyłem syfu), are (o którym tu kiedyś pisałem, miał fajne 380hp, duży potencjał, jednak nie miałem ochoty iść w kolejne koszty i modzić dalej auta z 2002 roku), więc zastąpił go caka (który kosztował więcej, ale nie dość, że mocniejszy, to nowszy o 7 lat). Do tego żona do tej pory jeździła bamem 300hp, który przestał jej wystarczać i został sprzedany. W tej chwili jestem na etapie dogadywania z Krzyśkiem K. (świadomi wiedzą o kogo chodzi) uturbiania a3 3.2 vr6. Żona chciała auto, które wyrwie z butów, więc dostanie 500-520 hp, tak żeby zamknąć potencjał dq250. Łącznie z zakupem budy pójdzie na to od 80k w górę, ale stać mnie więc mogę. Ewentualnie zastanawiam się nad czymś z 2.5tfsi, czyli rs3 8p/ttrs 8j, tylko że pewnie ponad 100k na takiego wyjdzie.
Tylko ja potrafię w Vagu odróżnić, który silnik jest dobry, a który jest szrotem i tak jak nikomu nie polecę 2.0 tdi pd, 2.5 tdi, 2.7 tdi, tak samo nie polecę żądnego tfsi/tsi. Fanboy za to będzie roztaczał swoje uwielbienie dla całej marki, wszystkich modeli i silników, strupiastych też, patrząc na świat z klapkami na oczach.
Natomiast pochwał się jakie Ty miałeś Vagi w swoim życiu EKSPERCIE?
Nie takie, w których siedziałeś, czy którymi przejechałeś 10 km u kolegi, ale które miałeś na własność?
I jakie mody w nich robiłeś?
Bo póki co to wydaje mi się, że miałeś okrągłe 0, bo tylko słyszałem historyjki jak biedny Pionuś próbował kupić audi tt 1.8t, no ale kurczę, nie było dla niego odpowiedniego egzemplarza w całym kraju i został mu na lata uraz psychiczny do 1.8t. Tak więc Pionuś całą swoją wiedzę o Vagu i poszczególnych silnikach czerpie z posiadania accorda. Czyli posiada o Vagu taką wiedzę jak Pan Mietek spod płotu. No ale do dawania "dobrych" rad jest pierwszy.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

03 Lip 2019, 11:12

Temat jest o Superbie pierwszej, a nie trzeciej generacji. Jedynka to tak naprawdę Passat B5 FL na wydłużonej płycie.
Ossy
Forumowicz VIP
 
Posty: 7023
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
1

03 Lip 2019, 13:27

duzy90 napisał(a):axx, (który był całkiem spoko, miał po programie te 260hp tyle, że po pewnym czasie pił 0,7L oleju na 1000km, więc się pozbyłem syfu)

aha dlatego się pozbyłeś? ale Ty akuratny jesteś :)
duzy90 napisał(a):zastanawiam się nad czymś z 2.5tfsi,
a co już S4za słabe? :naughty: :) wczesniej pisałeś że tfsi brało olej a teraz znowu sie za tym syfem rozglądasz? :mrgreen:
duzy90 napisał(a):tak samo nie polecę żądnego tfsi/tsi.
taaa i dlatego rozglądasz się za 2,5 tfsi :roll:
duzy90 napisał(a):W tej chwili jestem na etapie dogadywania z Krzyśkiem K. (świadomi wiedzą o kogo chodzi) uturbiania a3 3.2 vr6. Żona chciała auto, które wyrwie z butów, więc dostanie 500-520 hp, tak żeby zamknąć potencjał dq250. Łącznie z zakupem budy pójdzie na to od 80k w górę, ale stać mnie więc mogę.
Jasne a przecież w innym temacie pisałeś że mega koszty i nieopłacalne bo wciąż stare auto 16 letnie :yes:

Duży90, biedny jesteś miałeś 2,0 tfsi i żłopał olej jak Golf III, trzeba było nie kupować z komisu tylko konkretna oferta od prywatnej osoby
Jak się nie umie aut szukać to się kupuje potem takie które były katowane na Nurburgring-u dzień i noc a potem płacz bo olej bierze i trzeba sprzedawać :)
duzy90 napisał(a):No ale do dawania "dobrych" rad jest pierwszy.
w przeciwieństwie do Ciebie nie czerpie wiedzy o tfsi z racingforum gdzie biedny 'Jasiu' kupił od Turka wykatowane TFSI z DSG i teraz płacz bo olej bierze, skrzynia się sypie bo nikt w niej nawet oleju nie wymieniał od lat itd.. a Ty to powtarzasz w każdym temacie. Możesz sobie pisać że Maybachy po dwa z żoną mieliście i mi to wisi, wiem jednak że nie masz pojęcia o tfsi i zazdrość Cię zżera że BEX nie daje rady a TFSI to pocisk i wciskasz wszystkim stare zabytkowe 1,8T w S3 zaprojektowane w latach 90, najlepiej polecaj Saaba 900 turbo świetne auto :yes:

duzy90 napisał(a):Tylko ja potrafię w Vagu odróżnić, który silnik jest dobry, a który jest szrotem i tak jak nikomu nie polecę 2.0 tdi pd, 2.5 tdi, 2.7 tdi, tak samo nie polecę żądnego tfsi/tsi.
Owszem polecać nie musisz w ogóle, tylko nie rób ludziom wody z mózgu, a Ty możesz nawet Jeździć Transporterem T4 Digifan bo spoko silnik był przejechał 2 mln albo 1,9 tdi 1Z natomiast bzdur nie opowiadaj w każdym temacie, szczególnie jak nie jesteś zorientowany
Ostatnio edytowany przez Pionek, 03 Lip 2019, 13:32, edytowano w sumie 1 raz
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

03 Lip 2019, 13:31

Pionek napisał(a):w przeciwieństwie do Ciebie nie czerpie wiedzy o tfsi z racingforum gdzie biedny 'Jasiu' kupił od Turka wykatowane TFSI z DSG i teraz płacz bo olej bierze, skrzynia się sypie bo nikt w niej nawet oleju nie wymieniał od lat itd.. a Ty to powtarzasz w każdym temacie. Możesz sobie pisać że Maybachy po dwa z żoną mieliście i mi to wisi, wiem jednak że nie masz pojęcia o tfsi i zazdrość Cię zżera że BEX nie daje rady a TFSI to pocisk i wciskasz wszystkim stare zabytkowe 1,8T w S3 zaprojektowane w latach 90, najlepiej polecaj Audi S2 2,2 Turbo świetne auto


Ty masz takie pojęcie o autach i slinikach, jak żul spod budki z piwem. EKSPERT od tfsi i vaga z accorda, no trzymajcie mnie ludzie bo pękne ze śmiechu.
Ostatnio edytowany przez duzy90, 03 Lip 2019, 13:44, edytowano w sumie 1 raz
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

03 Lip 2019, 13:33

Duży90 poczytaj sobie o TFSI może się czegoś nauczysz:
https://www.wyborkierowcow.pl/top-15-najlepsze-benzynowe-silniki-z-turbo-mocne-trwale-i-nowoczesne/

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Ostatnio edytowany przez Pionek, 03 Lip 2019, 14:01, edytowano w sumie 1 raz
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

03 Lip 2019, 13:38

Pionek napisał(a):Duży90 pajacem to Ty jesteś i gimbazą, te licytacje kto co ma są najlepsze poziom 5 klasy Szkoły Podstawowej, jak cię nie stać to nie pisz że bierze olej tylko kup i potem testuj
i nie zazdrość bo nie ma czego

Ty za to expert od TFSI który miał jedno auto Vaga z 1,8T rodem z roku 95 no super znawca serio...


Mnie akurat stać pajacu, niejednego Vaga miałem w życiu i niejednego tuningowałem, tak jak pisałem. Ty nie miałeś żadnego, tylko stać Cię na accorda z silnikiem z butelki coca-coli.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

03 Lip 2019, 13:43

Pionek napisał(a):Duży90, proponuje wywalić z profilu jakiekolwiek auto vaga, skoro tak Ci się nie podobają, silniki biorą olej i w ogóle beznadzieja to po co szpecisz swój profil autem vaga i to takim beznadziejnym z syfiastym silnikiem?

Pionek ale ...jest człowiek który testuje i wybiera to co dobre a nie to co ma znaczek...
A co do reszty czyli pozycjonowania rynkowego sub nie chce mi się gadać bo nie ma o czym.
duzy90 napisał(a):Widzisz Pionek, w swoim życiu miałem dokładnie 5 vagów, tj.

Ja niestety na dłużej z wariatów miałem tylko s8 v10 i s4b7 no i kupy...no ale moje zdanie się nie liczy... :D
duzy90 napisał(a): W tej chwili jestem na etapie dogadywania z Krzyśkiem K. (świadomi wiedzą o kogo chodzi) uturbiania a3 3.2 vr6. Żona chciała auto, które wyrwie z butów, więc dostanie 500-520 hp, tak żeby zamknąć potencjał dq250. Łącznie z zakupem budy pójdzie na to od 80k w górę, ale stać mnie więc mogę. Ewentualnie zastanawiam się nad czymś z 2.5tfsi, czyli rs3 8p/ttrs 8j, tylko że pewnie ponad 100k na takiego wyjdzie.

Czytasz w moich myślach...a więc szukam substytutu swojego wściekadła bardziej dd i wybór padł na to co Ty obmyślasz i...wolałbym jednak dozbierać $$$ i kupić 2,5rs. Rozpisywałem sobie też (z jednym takim Panem od Adasia ) koszty no i w finale lepiej wyjdzie rs2,5 niż 3,2t którego bardzo poważnym minusem jest tytuł wieczny projekt i kasa włożona już nie do odzyskania. Natomiast rs baza wychodzi drożej ale spokojnie chatakterystykę utrzymuje (km/nm) baardzo długo na tyle długo że dalsze rzeźby są już ryzykowne niezależnie od rodzaju bazy/projektu.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10956
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

03 Lip 2019, 13:49

szybki napisał(a): koszty no i w finale lepiej wyjdzie rs2,5 niż 3,2t którego bardzo poważnym minusem jest tytuł wieczny projekt i kasa włożona już nie do odzyskania. Natomiast rs baza wychodzi drożej ale spokojnie chatakterystykę utrzymuje (km/nm) baardzo długo na tyle długo że dalsze rzeźby są już ryzykowne niezależnie od rodzaju bazy/projektu.


Właśnie tego najbardziej się obawiam, że porwę się na taki projekt, w którym jak coś się zesra, to nikt oprócz osoby, która to złożyła nie będzie umiał nic dłubnąć. A masz jakieś doświadczenia z 2.5rs, oczywiście tymi z rs3 8p/tt 8j? Bo daza dla mnie to nie ta półka cenowa. Są jakieś wady tych silników, jak np w 2.0tfsi w postaci oleju? Czy ogólnie tak źle nie powinno być?
Ładne auta miałeś, s8 v10, szacun :yes:
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

03 Lip 2019, 14:05

szybki napisał(a):Pionek ale ...jest człowiek który testuje i wybiera to co dobre a nie to co ma znaczek...

No właśnie Duży90 wybiera tfsi a jednocześnie pisze że olej biorą, no gdzie tu logika? :)
Po cholerę bierze taki syf skoro tylko się olej dolewa?

Pomijam już fakt że nieźle dałeś się nabrać na te bajeczki, on tych aut nigdy nie miał a jedynie starocia a4 b6 z 1,8T :)

duzy90 napisał(a):Właśnie tego najbardziej się obawiam, że porwę się na taki projekt, w którym jak coś się zesra, to nikt oprócz osoby, która to złożyła nie będzie umiał nic dłubnąć.
To zmienisz mechanika i ogarnie bez problemu
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

03 Lip 2019, 14:15

Pionek napisał(a):To zmienisz mechanika i ogarnie bez problemu


Tak, na pewno każdy mechanik ogarnia r30t.
To nie Twój accord.
duzy90
Aktywny
 
Posty: 447
Prawo jazdy: 03 01 2000
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi S4 B8
Silnik: 3.0TFSI 450km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009
0

03 Lip 2019, 14:18

Nudne juz jest to pisanie o oleju, sprawne auto bez pol miliona przebiegu nie bedzie bralo oleju

2.5 w nowej ttrs nawet w serii jedzie znakomicie, sensownie brzmi nawet na seryjnym wydechu
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1479
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
0

03 Lip 2019, 14:28

duzy90 napisał(a):Tak, na pewno każdy mechanik ogarnia r30t.

Jasne przecież to prom kosmiczny, ludzie na co dzień u mechaników naprawiają V8 biturbo a tutaj trzeba nie wiem do stanów wysyłać na statku gdzie inżynierowie się zbiorą i ustalą jak to naprawić :unsure:

Raziel11 napisał(a):2.5 w nowej ttrs nawet w serii jedzie znakomicie, sensownie brzmi nawet na seryjnym wydechu
coo Ty Raziel przecież to hektolitry oleju żłopie :yes:
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1640
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122@150
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0