Warto mieć przy sobie jakiś lepszy miernik lakieru. Zeby wykluczyć całe malowane auta. A tak to sprawdzic kazdy element łącznie z dachem. Sprawdzić spód oraz jak auto załącza napędy. Warto się przejechać w teren chociaż żeby posprawdzać napędy. Co do LPG jeżeli kupujesz auto za 30tys kup bez założonej instalacji. Koszt LPG do takiego silnika zamknie się w granicach 2500zł i będzie to bardzo dobra instalacja. Oprócz tego równe istotny jest montaż. Musi to zrobic odpowiedni fachowiec, a nie druciarz. Inaczej będą bankowo problemy. Jeżeli kupujesz auto z założoną instalacją dowiedz się jakie ma tam wrzucone elementy i kto to instalował. Jak trafisz na robote druciarza, trzeba będzie wywalić starą instalację i robic wszystko i tak od nowa. Koszta x2.
Innego jak sekwencja nie wpakujesz, bo najzwyczajniej nikt innego nie montuje do współczesnych aut. Możesz co najwyżej dopłacić do wtrysku w fazie ciekłej.
Podatek od środków transportu – co warto wiedzieć? Posiadanie pojazdu wiąże się zarówno z kosztami jego utrzymania, jak i istotnymi obowiązkami podatkowymi. Niektóre środki transportu wymagają uregulowania specjalnego podatku, który może być istotnym ...
W deszczowe dni wzrasta liczba kolizji pojazdów z pieszymi W deszczu łatwiej o kolizję z udziałem pieszego – nawet o 58% w przypadku ulewy(1). Deszcz pogarsza widoczność i wydłuża drogę hamowania, dlatego przy takiej pogodzie kierowcy powinni zachować szczególną ostrożność. ...
Jak auto ma gaz zamontowany ciśniesz obrotami do końca jak wywala z lpg na pb znak ze cos nie tak. Nie moze wywalać w pełnym zakresie obrotów. Inna kwestia kolektor czy był ściągany do nawiertów. Jak nie to opiłki w silniku.
noisy napisał(a):Jak auto ma gaz zamontowany ciśniesz obrotami do końca jak wywala z lpg na pb znak ze cos nie tak. Nie moze wywalać w pełnym zakresie obrotów.
a nie, bo dobrze zaprogramowana instalacja przy wysokich obrotach ma się przełączać na Pb, bo wtedy liczą się osiągi i obniżenie temperatury spalania paliwa - kolega ma tak w Octavii zamontowany gaz u najlepszego gazownika w regionie i przejechała 100tys. km
U mnie w Odyssey ciągło do końca nie wywalało na Pb przy obciążeniu. Jednak są instalacje co przełączają na Pb właśnie w celach osiągów. Dokładnie tego nie umiem wytłumaczyć na forum lpg pewnie jest temat do znalezienia.
A jeżeli byłaby taka sytuacja, że przełączy się na Pb, a samochód nie będzie zatankowany to na resztkach będzie chwilę jechał i będę musiał zgasić silnik i poczekać aż przełączy na LPG?
Mało jest tych 2.0T bo to chodliwy towar, ale czemu nie zerkniesz na mobile.de czy inne zachodnie serwisy?? Da sie znaleźć takiego outka za 15-20tys zł. Akcyza tania a recyklingu nie ma.
Przeróbka na lpg jak najbardziej realna, ale instalacja znacznie droższa niż w wolnymssaku i musi byc bezkompromisowa inaczej bedziesz marudził.
Stag Qbox Magic III evo2 4xHana 2000 pojedyncze lub -KMN EVO PR9 -KMN TWIN/ROMANO -4xBarracuda 130NL
A najważniejsze dobry instalator. Druciarz sobie nie poradzi z tym autem. Jak liczą się dla Ciebie osiągi to za bardzo nie porównuj vitarki do tego outka z suszarką.
Nie no, widzę, ze GV to bardziej elegancki samochód na wyjazdy, a Outlander to taki duży sportowy szosowiec
Outlander ma wyższe spalanie, więc gaz tak czy siak, ale w 30k myśle się zmieścimy. Nie znam się na tych oznaczeniach co podałeś, ale domyślam się, że chodzi o jakąś część do 'gazu'?
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.