SUV używany (ok.100 tyś.).

13 Kwi 2024, 16:44

Cześć Wszystkim,
Poszukuje suv'a dla rodziny 2+1.
Auto będzie pokonywać około 12kkm rocznie z czego
85% miasto/ 15% autostrada (jakieś krótkie wycieczki 3-4 razy w roku).
Czasem muszę wjechać na drogi/parkingi które wyglądają jak mały tor
offroadowy stąd też decyzja o suvie. Budżet to 100 tyś. (jestem w stanie go rozciągnąć do 115 tysięcy jeżeli znajdzie się coś ciekawego). Na pewno szukam samochodu na dłuższy okres, nie planuje zmiany w ciągu 3-4 lat, raczej 8-10.
Wymagania:
-Skrzynia automatyczna (tu jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o ewentualne usterki/koszty serwisowania/trwałość)
-Benzyna/ hybryda
-Oczywiście fajny dodatkiem będą wszelkie: czujnik martwego pola, applecar bezprzewodowy itd. jednak nie jest to jakiś wymóg.
Samochody o których myślałem w okolicach 100-110 tysięcy to:
-Volvo XC40 rocznik ok.19'~20'
-Toyota RAV4 rocznik ok.20'~

Odbyłem jazdy jednym i drugim samochodem. Volvo wydaję mi się
większym kompromisem w moim przypadku. Volvo było benzyna 2.0 163km, natomiast RAV4 2.0 173KM.

Co uważacie o tych propozycjach? Czy macie pomysł na coś podobnego wartego uwagi? Np. nowy MG HS który się teraz pojawił (nie miałem okazji oglądać na żywo) lub inny samochód używany od moich dwóch typów.

Za wszelkie propozycję dzięki,
Pozdrawiam.
Matier
Obserwowany

13 Kwi 2024, 21:11

Matier napisał(a):85% miasto/ 15% autostrada (jakieś krótkie wycieczki 3-4 razy w roku).

Ogarnij sobie rav4 hybrid choć pewnie przy takim użytkowaniu sensowniejszym byłby yaris cross jeśli musi być "SUV"
franccc
Stały forumowicz

Przebieg/rok: >50tys. km

14 Kwi 2024, 08:43

Dzięki za propozycje.
Yaris cross za mały w środku, mniejszy bagażnik.
A suv musi być ze względu na wjazdy na drogi gdzie hatchbackiem urwę
zderzak. :D
Matier
Obserwowany

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Lexus RX500h - czy taki samochód ma jakieś wady?