Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
monoblock napisał(a):napęd 4x4 posiadający BLOKADĘ mechanizmu różnicowego centralnego, przedniego i tylnego (bo bez blokady napęd 4x4 będzie zbędny?)
monoblock napisał(a):auto ma mieć WIEKSZE możliwości trakcji niż klasyczna ośka (przedni napęd) tak aby podjechało pod zaśnieżoną górę, teren (piach, błoto, śnieg, błoto pośniegowe, maź, podjazd pod górkę po błocie, śniegu, lodzie) zeby nie stanęło i nie mieliło kołami...
monoblock napisał(a):jakie modele samochodów możecie polecić (ja sobie je poogladam)
monoblock napisał(a):napęd 4x4 posiadający BLOKADĘ mechanizmu różnicowego centralnego, przedniego i tylnego (bo bez blokady napęd 4x4 będzie zbędny?)
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
i tak i nie, za bardzo ogólnikowo podchodzisz to tematu, tu coś zapytam co, kawałek przeczytam, tu film jakiś obejrzę i teoretycznie liznąłeś wszystkiego a nadal nie wiesz nic.monoblock napisał(a):Z tego co czytałem wystarczy że jedno koło znajdzie się na błocie lub lodzie to bez blokady centralnego mechanizmu auto stanie i będzie kręciło jednym kolem dobrze to zrozumialem?
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
monoblock napisał(a):co to znaczy MT?
monoblock napisał(a):W każdym suvie jest blokada elektronicxna taką że przyhamuje krecace sie koło? Nie z tego co widzę to taka dużo już daje to że się nie zakopiemy w piasku czy błocie
ja zwyklą osobówką obecnie jezdze w terenie i jakos daje rade ale jak piszesz trzeba gaz w podloge i sie modlic aby sie nie zakopacfranccc napisał(a):Mud terrain
prędkość nie ma znaczenia, tu chodzi o możliwość zblokowania napędu. Suviki pow. 40km/h rozłączają blokady i wtedy jesteś zdany na elektronikę - czy ta zdecyduje się dołączyć tylną oś i kiedy.monoblock napisał(a):czy on nadal dołącza powyzej 40km/h?