REKLAMA
Witam. Pacjent Suzuki Maruti/Alto 800 MPI. Silnik F8B-IN na wtrysku. Mam problem z termostatem. Zmieniłem stary bo autko nie potrafiło osiągnąć temperatury roboczej. Założyłem nowy termostat i pierwszy problem jaki napotkałem, nie mogłem go włożyć z uszczelką która była naokoło niego. Postanowiłem włożyć go bez uszczelki i podczas nagrzewania silnika góry wąż od chłodnicy robił się ciepły z wzrostem temperatury silnika, chyba nie jest to prawidłowe? Dzisiaj postanowiłem założyć termostat z uszczelką która była w zestawie. I kolejny problem bo nie można zamknąć do końca obudowy termostatu, jest przerwa z 1 cm miedzy górą a dołem, brak wycieku. Zagrzewałem silnik i znowu górny wąż robił się ciepły chłodnica zresztą też. Czy zakładam zły termostat? Nie mogę sobie poradzić z tym problemem, a w internecie na temat tego autka jest niewiele informacji. Dołączam zdjęcia termostatu, silnika i tej przerwy.