michał1313 napisał(a): albo jak zrobic jeszcze taka płyte ochronna pod silnik????
a po cóż ci to?? z przodu masz most, to nie IFS żeby ochraniać i osłąniać przód jak napakujesz tam za dużo auto przy każdym hamowaniu będzie nurkować, i będzie bardziej wywrotne,
jak robić osłone to na gruszke mostu, wzmocnić delikatnie most i tyle, ale do zabawy w okół komina nie ma sensu
![Mr. Green :mrgreen:]()
seryjne podzespoły może i nie są pancerne ale mają jedną zalete są lekkie a ty chcesz tą jedyną zalete samiego skasztanić toną zbędnej blachy. nie ma sensu
a co do płyty jest kilka pomysłów od prostrzych do trudniejszych do wykonania,
ogólnie zasada jest jedna
przykręcana nie spawana do ramy, na tyle wytrzymała żeby się nie pogiąć i nie odkształcić podczas wyciągania syfa z bagna (wtedy waży nawet i 3 tony) dopasowana do wyciągarki, ważne aby była na tyle wysunięta abyś miał swobodny dostęp do sprzęgłą, bezpieczników i kabli na wyciągarce (zwłaszcza jak to chinczyk będzie)
wiedziałem że gdzieś mam
![Mr. Green :mrgreen:]()
kiedyś kolega @miastek wystrugał jakiś projekt (za zcasów samuraja jeszcze
http://4x4.tanto.com.pl/download/zderzak.pdf
tylko waga cirka abałt 35 bez łincza
![Mr. Green :mrgreen:]()