SUZUKI SAMURAI

21 Lut 2010, 21:38

kolego w Bulowicach masz gościa który struga, w Bielsku Extremowców, tylko mam jedno pytanie,
po co Ci to :?:
jeździłem trochę samim i nie uda ło mi się zniszczyć drążków, ani reduktora
udało mi się rozwalić gruszke, połamać mosty, urwać wały napędowe

BTW należy wykazać się choc odrobiną dobrej woli i przeczytać kilka postów wyżej :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

24 Mar 2010, 19:55

Czego to ludzie nie wymyślą na bazie Samuraia [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ale z drugiej strony nawet ma sens dla myśliwego :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sie 2010, 07:46

Witam mam pytanko czy zderzak przedni do samuraia jest inny wymiarowo dla sj 410 i sj 413 czy taki sam? z tego co wiem samurai 1.3 jest szerszy o jakieś 5 cm
Teoo
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Gorlice

23 Sie 2010, 08:03

Zderzaki są identyczne, różnią sie tylko ewentualnie delikatnie wyglądem, a tak pasują, Samurai jest szerszy od SJ w mostach napędowych (i przez to ma większe poszerzenia) a w nadwoziu nie ma różnic w szerokości.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sie 2010, 08:39

OK dzięki wielkie :razz:
Teoo
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Gorlice

14 Sty 2011, 19:39

Witam. Chciałbym kupic swoja pierwsza terenówke.
Podkreslam, że nie szukam auta hardcorowego zajechanego w rajdach i błotach - tylko dobrej podstawy do powolnych przeróbek - a jednoczesnie chciałbym nim juz po zakupie moc ruszyc w spokojny sposób w teren. Co myślicie o tym:
[link do oferty na Allegro wygasł]
pozdrawiam i dziekuje za ewentualne spostrzezenia
mosze44
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Oława
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wymiana rury wlewu paliwa - Toyota Yaris II P9 2006 - 2011
    Jak pewnie wszystkim wiadomo ten model boryka się z rdzewiejącym układem wlewu paliwa i można to zaobserwować w większości modeli P9 z silnikiem 1.0 i 1.3 które układ ten mają taki sam. W moim przypadku podczas tankowania ...

15 Sty 2011, 08:50

Po co w kilku miejscach to samo? Jeśli szukasz auta do powolnych przeróbek i nie chcesz katowanego w terenie to ten raczej nie :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

10 Lut 2011, 10:48

Witam. Ostatnio odebralem swojego samiego z naprawy (naprawa mostu przedniego, wymiana krzyzaka w tylnym moscie) no i pojawil sie taki problem. mianowicie gdy autko rozpedzi sie do okolo 50km/h cos zaczyna strasznie dzwonic - wydaje mi sie ze z przodu. Co to moze byc??
Mam nadzieje ze nie skrzynia. pozdrawiam.
dzis odworze go raz jeszcze do warsztatu ale chcialbym zasiegnac Waszej opini.
Pozdrawiam
mosze44
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Oława

10 Lut 2011, 12:44

A jakieś telepanie lub coś podobnego czy tylko dzwonienie?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

10 Lut 2011, 16:17

mosze44, a nie dzwoni Ci ten "kielich" (czy jak to się fachowo nazywa), który osłania krzyżak? Odgłos taki, jak byś szklanki woził?
U mnie wystarczyło go zablokować. Wsunąłem taśmę naprawczą i siedzi cicho ;) Pewnie do momentu, aż znowu gdzieś przytrę
polaiev
Początkujący
 
Posty: 64
Miejscowość: Poznań

18 Lut 2011, 23:06

Witam. Takie pytanko. czy aby wyjąc skrzynie biegów trzeba wymontowac reduktor? No i jeszcze czy aby wymontowac reduktor trzeba w kabinie odkrecic ten metalowy kołnierz przy drążku reduktora (bodajrze 4 śruby go mocuja)?
mosze44
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Oława

18 Lut 2011, 23:38

tak i tak
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

18 Lut 2011, 23:41

Tak zeby wyjac skrzynie musisz wyciagnac reduktor ktory jest na 3 poduszkach i 3 waly po 4 sruby pozniej wyciagasz skrzynie ktora jest na 1 poduszce z tylu i na takim jakiejs metalowej rurce to 2 sruby :razz: a zeby wyciagnac reduktor muszisz wykrecic ta oslone drazka te 4 sruby i 4 sruby od oslony drazka skrzyni biegow :grin:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

18 Lut 2011, 23:43

a wały może zostawić? :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

19 Lut 2011, 09:50

Koledzy nie trzeba wyciągać reduktor , ja z bratem jak robiłem sprzęgło to nie wyciągnęliśmy reduktor ale przyznam ciężko było ale się udało :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997