SUZUKI SAMURAI

21 Lut 2010, 21:38

kolego w Bulowicach masz gościa który struga, w Bielsku Extremowców, tylko mam jedno pytanie,
po co Ci to :?:
jeździłem trochę samim i nie uda ło mi się zniszczyć drążków, ani reduktora
udało mi się rozwalić gruszke, połamać mosty, urwać wały napędowe

BTW należy wykazać się choc odrobiną dobrej woli i przeczytać kilka postów wyżej :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

24 Mar 2010, 19:55

Czego to ludzie nie wymyślą na bazie Samuraia [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ale z drugiej strony nawet ma sens dla myśliwego :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sie 2010, 07:46

Witam mam pytanko czy zderzak przedni do samuraia jest inny wymiarowo dla sj 410 i sj 413 czy taki sam? z tego co wiem samurai 1.3 jest szerszy o jakieś 5 cm
Teoo
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Gorlice

23 Sie 2010, 08:03

Zderzaki są identyczne, różnią sie tylko ewentualnie delikatnie wyglądem, a tak pasują, Samurai jest szerszy od SJ w mostach napędowych (i przez to ma większe poszerzenia) a w nadwoziu nie ma różnic w szerokości.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sie 2010, 08:39

OK dzięki wielkie :razz:
Teoo
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Gorlice

14 Sty 2011, 19:39

Witam. Chciałbym kupic swoja pierwsza terenówke.
Podkreslam, że nie szukam auta hardcorowego zajechanego w rajdach i błotach - tylko dobrej podstawy do powolnych przeróbek - a jednoczesnie chciałbym nim juz po zakupie moc ruszyc w spokojny sposób w teren. Co myślicie o tym:
[link do oferty na Allegro wygasł]
pozdrawiam i dziekuje za ewentualne spostrzezenia
mosze44
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Oława
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Lexus LC Convertible - co o nim wiemy?
    Chociaż Lexus ma duże doświadczenie w budowaniu kabrioletów, japońska marka od kilku lat nie oferuje samochodów tego typu. Wygląda jednak na to, że wszystko już wkrótce się zmieni za sprawą Lexusa LC ...

15 Sty 2011, 08:50

Po co w kilku miejscach to samo? Jeśli szukasz auta do powolnych przeróbek i nie chcesz katowanego w terenie to ten raczej nie :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

10 Lut 2011, 10:48

Witam. Ostatnio odebralem swojego samiego z naprawy (naprawa mostu przedniego, wymiana krzyzaka w tylnym moscie) no i pojawil sie taki problem. mianowicie gdy autko rozpedzi sie do okolo 50km/h cos zaczyna strasznie dzwonic - wydaje mi sie ze z przodu. Co to moze byc??
Mam nadzieje ze nie skrzynia. pozdrawiam.
dzis odworze go raz jeszcze do warsztatu ale chcialbym zasiegnac Waszej opini.
Pozdrawiam
mosze44
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Oława

10 Lut 2011, 12:44

A jakieś telepanie lub coś podobnego czy tylko dzwonienie?
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

10 Lut 2011, 16:17

mosze44, a nie dzwoni Ci ten "kielich" (czy jak to się fachowo nazywa), który osłania krzyżak? Odgłos taki, jak byś szklanki woził?
U mnie wystarczyło go zablokować. Wsunąłem taśmę naprawczą i siedzi cicho ;) Pewnie do momentu, aż znowu gdzieś przytrę
polaiev
Początkujący
 
Posty: 64
Miejscowość: Poznań

18 Lut 2011, 23:06

Witam. Takie pytanko. czy aby wyjąc skrzynie biegów trzeba wymontowac reduktor? No i jeszcze czy aby wymontowac reduktor trzeba w kabinie odkrecic ten metalowy kołnierz przy drążku reduktora (bodajrze 4 śruby go mocuja)?
mosze44
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Oława

18 Lut 2011, 23:38

tak i tak
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

18 Lut 2011, 23:41

Tak zeby wyjac skrzynie musisz wyciagnac reduktor ktory jest na 3 poduszkach i 3 waly po 4 sruby pozniej wyciagasz skrzynie ktora jest na 1 poduszce z tylu i na takim jakiejs metalowej rurce to 2 sruby :razz: a zeby wyciagnac reduktor muszisz wykrecic ta oslone drazka te 4 sruby i 4 sruby od oslony drazka skrzyni biegow :grin:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

18 Lut 2011, 23:43

a wały może zostawić? :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

19 Lut 2011, 09:50

Koledzy nie trzeba wyciągać reduktor , ja z bratem jak robiłem sprzęgło to nie wyciągnęliśmy reduktor ale przyznam ciężko było ale się udało :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997