Suzuki samuraj

22 Gru 2009, 20:46

Jogi4x4 napisał(a):Wiem, dlatego dobrym wyborem jest Żółta Optima albo Exide Maxxima, aku 41Ah ale rozruch 510A no i nie jest tak wrażliwy na głębokie rozładowania. Choć do normalnie użytkowanego samochodu wystarczy zwykły, dobry akumulator.
jeśli chodzi o prąd rozruchowy to czerwona jest o wiele lepsza, a jeśli o głębokie rozładowania to masz racje żółta, pytanie tylko jedno po co wywalać tyle kasy do samochodu "weekendowego"? ja wiem że śą super i optima i exide i inne ale... zwykła centra w normalnym użytkowaniu wystarcza w zupełności zwłaszcza jak nie ma elektryka i całej baterii halogenów :wink: a przy sporadycznym używaniu wyciągarki też w zupełności wystarcza ;)
jak już zmieniać na Optime to przydało by się zapodać większą pojenność i od razu lepszy alternator, wtedy ta zabawa ma sens ;) ale wtedy już sie zaczyna wyścig zbrojeń :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

22 Gru 2009, 21:25

Na seryjnym silniku miałem Kagera 45Ah i też było dobrze... Teraz przy silniku BMW jest Żółta optima i też jest ok.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

26 Gru 2009, 20:54

Z jaką maksymalną prędkością można jeździć na 4L :?: :?: :?: Jest jakieś ograniczenie ???
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Gru 2009, 22:03

samurajsj700 napisał(a):Jest jakieś ograniczenie ???
blokada mentalna :mrgreen:
ogólnie nie powinno się według producenta przekraczać 60km/h
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Gru 2009, 22:40

Dzięki :mrgreen: :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

02 Sty 2010, 09:22

Witam. Mam pytanie czy przy robieniu osłony drążków kierownicy i przedniego mostu można użyć jako mocowania dla tej osłony śrub mocujących resory?
Krystian30
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 38
Miejscowość: złotoryja
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [B] Getz 1,3 / Micra K12 1,2 / 206 1,4 / Fabia I 1,4
    Podstawowe kryteria zestawienia: - hatchback segmentu B - silnik benzynowy o mocy ok. 75KM - manualna skrzynia biegów - modele z ok. 2003 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Hyundai Getz 1,3 - 82KM - Nissan Micra ...
    Skoda Citigo - samochód do miasta
    Do miejskiego malucha z Czech należy około 17 proc. rynku. Od stycznia do kwietnia 2019 zarejestrowano 961 egzemplarzy. To najmniejszy samochód czeskiej marki, produkowany od 2011 roku w Bratysławie, razem z VW up! ...

02 Sty 2010, 10:58

Krystian30 po co Ci zbedny balast?zrob tylko oslone na gruche w moscie zeby nie uszkodzic o jakis kamien a drazek jak sie wygnie to zawsze mozna go wyprostowac.
pozdrawiam
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

02 Sty 2010, 19:10

Dzięki PITSJ413. A może mi ktoś opisać jak jest zamocowane orurowanie boczne do ramy pod HI-LIFT'a. Gdyby ktoś jeszcze mógł dodać zdjęcie to byłbym bardzo wdzięczny.Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Krystian30
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 38
Miejscowość: złotoryja

02 Sty 2010, 21:35

Seryjne progi są montowane na 4 śruby w wypusty ramy.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

03 Sty 2010, 17:23

riwniez progi pod HI LIFTa powinno sie mocowac w tych samych miejscach co fabryczne.Niektorzy przyspawuja inne mocowania do ramy ale spawanie oslabia rame i moze sie potem w tym miejscu wypaczyc
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

03 Sty 2010, 22:15

Też słyszałem żeby lepiej nie spawać, myślałem żeby przykręcić , ale nie wiem właśnie w którym dokładnie miejscu i jak to powinno wyglądać. Czy wystarczy zrobić to orurowanie progu z calowej rurki i przykręcić do ramy dwoma łapami po dwie śruby do jednej łapy, czy trzeba dać jeszcze coś pod obecny próg. W końcu za tą rurę będzie wyciągane połowa ałta do góry.
Krystian30
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 38
Miejscowość: złotoryja

04 Sty 2010, 18:13

zrob tak zeby sie nie wyginalo :wink: ja mam seryjne progi wiec nic wiecej Ci nie podpowiem :smile:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

04 Sty 2010, 18:52

są 3 szkoły ;)
1 mocowanie progu wspawać w rame a do mocowania przykręcać próg (moim zdaniem najlepsze rozwiązanie ma zalety przykręcanego progu czyli możliwość szybkiej wymiany modyfikacji usunięcia jak i wytrzymałość większą niż przykręcane mocowania)
2 przykręcać progi do ramy na seryjnych mocowaniach, ogólnie najsłąbsze (może w samim porobią ale na pewno nie przy winchowaniu za próg albo przy szarpaniu w lagrze pod kątem, nie mówiąc o szarpaniu na trawersie)
3 spawanie progu do ramy ( najbardziej debilny pomysł bo nie mamy już możliwości modernizacji nie mółiąc o demontarzu w razie pokrzywienia bądź urwania, istnieje możliwość wykrzywienia ramy)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

05 Sty 2010, 21:47

Dzięki koledzy. Zrobię tak jak proponuje Pocieszny w pierwszej wersji, jak mróz puści :lol: :) Dziś miałem inny problem. Jechałem po asfalcie na biegu 4H, bo jest sporo śniegu i po wyżej 40km/h, po wjechaniu w niewielką nawet dziurę słychać było "TRRRRRY..." jakby w tylnim moście. Na innych biegach tego niema. Na 4H np. po łonce też tego nima??? Z góry dziękuję za pomoc.
Krystian30
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 38
Miejscowość: złotoryja

05 Sty 2010, 22:09

co to jest łonca? :wink:


reduktor najprawdopodobniej się sypie.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2335
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce