Suzuki ,samuraj

25 Sty 2010, 21:39

Witam.
Mam pytanko. Może ktoś przerabial hamulce z tyłu w samuraju na tarczówki? Jeśli tak. to bardzo proszę o pokierowanie. Mam poważny problem i od dłuższego czasu nie mogę sobie z tym poradzić. Będę bardzo wdzięczny. Dziękuję z góry.
andrzejktd
Nowicjusz
 
Posty: 4

25 Sty 2010, 21:48

Tu znajdziesz wszystko wystarczy poszukać :wink: :
daniels.lumena.com/suzuki/
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

25 Sty 2010, 22:28

Ja tam pier... spawanie i modelowanie rzeźby żeby wsadzić zaciski z Passata czy Golfa tutaj masz prosty w montażu kit do tarczówek z tyłu [link do oferty na Allegro wygasł] ewentualnie jak coś tańszego ale wymagającego obróbki fabrycznych bębnów [link do oferty na Allegro wygasł]
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

26 Sty 2010, 15:45

To i tak idzie w teren ,,,,,, :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Sty 2010, 16:22

samurajsj700 napisał(a):To i tak idzie w teren ,,,,,, :wink:
Ale to też bezpieczeństwo.
Tak tylko że tutaj zakładasz kit, tarcze, zaciski od Samuraia i gotowe a z innymi rzeźbami nie jest tak łatwo jak chcesz z gejavałweja to musisz wymierzyć i zrobić flansze pod zaciski VW, tarczę Samuraia stoczyć na średnicy no i kwestia felgi. ET musi być minimum -12 bo zacisk jest bardzo blisko felgi i może tarcze wyłamywać no i jeszcze kwestia ręcznego pozostaje, chyba że masz na wale ale Santana raczej na wale nie ma.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

26 Sty 2010, 17:35

Jogi4x4 napisał(a):Ale to też bezpieczeństwo.



Ale chodził mi o to żeby się pakować w jakieś drogie przeróbki :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Będą Lexusy plug-in - to już potwierdzone
    Dziennikarze brytyjskiego magazynu motoryzacyjnego Fleetworld uzyskali oficjalne potwierdzenie, że Lexus wprowadzi na rynek samochody hybrydowe plug-in, umożliwiające ładowanie akumulatorów z sieci. Firma prowadzi ...
    Lexus w Polsce. Jak to się wszystko zaczęło?
    Wymagający kierowcy ze Stanów Zjednoczonych mogą się cieszyć Lexusami od 1989 roku, ale w Polsce marka zyskała prawdziwą popularność dopiero w XXI wieku. Jak zaczęła się historia Lexusa w Polsce, gdzie zlokalizowany ...

26 Sty 2010, 18:02

samurajsj700 napisał(a):
Jogi4x4 napisał(a):Ale to też bezpieczeństwo.



Ale chodził mi o to żeby się pakować w jakieś drogie przeróbki :mrgreen:
karzde przeróbki są drogie :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Sty 2010, 18:04

Tak to prawda ale nie które mozna wykonać samemu z niewielkim wkładem finansowym :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Sty 2010, 18:22

nie ma takich zwłaszcza jeśli mówimy o przerabianiu hamulców, układu kierowniczego, zawieszenia,
te rzeczy wpływają nie tylko na nasze bezpieczeństwo ale i na innych ludzi więc trzeba je robić z głową
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

26 Sty 2010, 18:58

Dokładnie i chyba masz większą pewność i spokój jeśli zrobisz taką przeróbkę na laserowo wycinanym kicie który ktoś zaprojektował i pomierzył, na oryginalnych tarczach i zaciskach a nie na jakiś wydumkach chałupniczych odrysowanych na kartonie u pana Zdzisia w stodole które mogą się rozlecieć, na zeszlifowanych tarczach, bez hamulca awaryjnego itp.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

26 Sty 2010, 19:04

Tak ma cie racje :) ale nie tylko mi o hamulce chodziło :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997