Suzuki samuraj

19 Lut 2010, 13:06

Ok.Dzięki.Jak patrze na te mosty na tych fotkach to wydaje mi się że koleś też ma takie przy swoim samuraju.Przełożenia mają zajebiste,zastanawiam jak duże koła można by założyć przy reduktorze od SJ410 i silniku 2.0 GSI od opla (150KM)
arczi
arczi481
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mogilno

19 Lut 2010, 13:18

ale wkładając Afgant=y nie ma sensu grzebać w silniku zostając przy rozmiarze 31, seria w zasadzie wystarcza a dodawanie masy (mosty nie są lekkie mają zwolnice co powiększa ich ciężar) jest głupota w samim,
według mnie to albo wzmocnić samurajowe klamoty i wstawic mozniejszy (ale lekki) silnik albo zmienić mosty na wolniejsze i dodać troche na prześwicie
co do przełożenia poszedłem policzyć :mrgreen: cirka abałt 5,38 :mrgreen:
tu masz samiego na afganach 34 i standardowym silniki 1,3 suzuki
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/9/ ... aID=144281
tu na 39,5 cala
http://public.fotki.com/mrocznagaleria/ ... 55506.html


Jogi4x4, tak zwane szit hapend :mrgreen: ja wpadam tylko na chwilke;)
BTW dostępnośc jest dośc dobra tylko cena 3kpln troche odstrasza
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

19 Lut 2010, 22:39

Ten silnik od opla o którym pisałem taż nie będzie ciężki a bedzie miał spory zapas mocy.Myslałem o kołach 35 cali albo nawet 36 i wyciągarka mechaniczna od stara.
arczi
arczi481
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mogilno

19 Lut 2010, 23:00

pocieszny napisał(a):zmienić mosty na wolniejsze i dodać troche na prześwicie

Dlatego do przeprawowych zmot wsadzają afgany i silnik VW 1.6TD :mrgreen:

Koła 36" + afgany + mechanik + cięższy silnik i skrzynia = zatracenie atutu Samuraia jakim jest niska masa, wychodzi mały Patrol :wink:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

19 Lut 2010, 23:49

Mały patrol ale waży 1,5 tony a nie 2 jak patrol w standardzie.Mój kumpel który ma samuraja na takich mostach i silnik od vitary 1.6 i mechana od stara i simexy 32 cale objeżdża zmoty G-klasy i petrole na kołach 36-37 cali :mrgreen:
arczi
arczi481
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mogilno

20 Lut 2010, 06:44

Ostatnio na pojeżdżeniu też objechałem (na kołach, nie w stylu objechałem w wyścigu wyciągarek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ) Samuraiem Patrola na 35" ale to dużo od kierownika zależy.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jazda na pamięć i kierowca jak na autopilocie
    Mówi się, że praktyka czyni mistrza. W przypadku codziennej jazdy tymi samymi drogami to powiedzenie nie zawsze się sprawdza. Jazda jak na autopilocie, dekoncentracja, zmniejszona świadomość, a nawet niedostrzeganie ...

20 Lut 2010, 10:34

No dużo zależy od kierowcy.
arczi
arczi481
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mogilno

20 Lut 2010, 10:40

Prawie wszystko nie tylko dużo :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

20 Lut 2010, 12:58

krótki standardowy patrol waży 1780kg, 4,2 wazy 2040kg
tak ochac<ie ahacie ale jak przyjdzie do dobrego podjazdu bardzo dłudiego to nie ma bara żeby mnie jakiś sami dotaśiał :mrgreen: w głębokim błocie OK może mnie objedziesz, na skałkach i wykrzyżu polegniesz z kretesem :mrgreen: w lesie mniej się ukręcisz niż ja, i zmieścisz się tam gdzie ja nie :mrgreen: ale jeżeli jest to teren "górski" gdzie pod warstwą błotka mam twardo to wątpie że samim mnie objedziesz, jedyną wadą Patrola jest jego wielkość (mówie o podobnie zmotanych samochodach)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Lut 2010, 16:33

Wystarczy 1.6 z vitary i przełożenie 4.16 :mrgreen: i idę z tobą równo po każdy podjazd :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

20 Lut 2010, 18:07

samurajsj700 napisał(a):Wystarczy 1.6 z vitary i przełożenie 4.16 :mrgreen: i idę z tobą równo po każdy podjazd :wink:
z takim kompletem to nawet seryjnym parchem cie objade :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nie mówiąc jak wsadze sobie V8 albo V12 o mocy 400 kucy (przeskok mocy będzie porównywalny jak sami/vitara) nawet mostów zwalniać nie będe bo nie ma po co, reduktora tym bardziej :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Lut 2010, 18:18

Hmm.. to ty chyba Samuraia z tym kompletem nie widziałeś :mrgreen:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

20 Lut 2010, 18:23

samurajsj700 napisał(a):Hmm.. to ty chyba Samuraia z tym kompletem nie widziałeś :mrgreen:
hmm miałem :mrgreen: uwierz mi samuraj ma wady i to wielkie :mrgreen: jest autem bardzo dalekim od ideału, tobie pasuje ok ale na prawde jak sami z takim zestawem objeżdża parcha pod górke to kierownik parcha musi być konkretna pizda :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

20 Lut 2010, 18:53

To powiedz mi jakie ma te wady chętnie po słucham :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

20 Lut 2010, 19:07

wywrotny (za krótki za wąski), słaby, nie krzyżuje się, duży zwis z przodu i z tyłu, marna jakośc podzespołów :wink:
oczywiście wszystkie inne auta mają swoje słabe strony, ale tak na poważnie to seryjny sami nie robi wielkiej furory :D tak jak inne seryjne auta ( no może poza Gaz/uaz)
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)