Suzuki samuraj

25 Lut 2010, 03:25

arczi481 napisał(a):Chodziło mi o to czy jak założę silnik i skrzynie od omegi to czy samuraj nie będzie wypierdalał 200 na godzine?

Mój przy BMW zamyka licznik i ciągnie dalej ale ile ma V-max to nie wiem, aha i w terenie 1 nie wykorzystuję, startuje z 2.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

25 Lut 2010, 16:57

Bardziej się zastanawiałem się nad tym silnikiem 2.0 GSI i mosty od uaza afgany i reduktor od litrówki.Wyciągarka mechaniczna od stara i koła 35cali,co myślicie nad taką zmotą?
W jakich uazach były te mosty montowane?

[ Dodano: Czw Lut 25, 2010 15:58 ]
A skrzynie biegów masz od BMW?
arczi
arczi481
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mogilno

25 Lut 2010, 19:17

to już lepiej kup se patrola zamiast robic coś takiego na suce

waga wyjdzie porównywalna
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

25 Lut 2010, 19:56

Tak, skrzynia od BMW.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

25 Lut 2010, 22:31

Z pewnością nie wyjdzie to samo i waga będzie mniejsza i to około 500 kg!
arczi
arczi481
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mogilno

25 Lut 2010, 22:41

A czemu reduktor od litrówki? Idź od razu w 5.14 albo 6.50 :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Land Cruiser V8 4.5 D-4D Powerboost
    Land Cruiser V8 4.5 D-4D Powerboost rozwija moc 318 KM (o 46 KM więcej niż w przypadku wersji seryjnej) oraz moment obrotowy 740 Nm (w zakresie 1800-2800 obr./min., o 90 Nm wiecej niż w przypadku wersji seryjnej). Charakterystykę ...

25 Lut 2010, 23:34

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vULJnLhN2jo[/youtube]

Tak lata z silnikiem omegi :mrgreen:
Ostatnio edytowany przez samurajsj700, 26 Lut 2010, 22:23, edytowano w sumie 1 raz
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

26 Lut 2010, 00:35

arczi481 napisał(a):Z pewnością nie wyjdzie to samo i waga będzie mniejsza i to około 500 kg!
a z czego tak kolega wnioskuje?
bo zaoszczędzi tylko na masie ramy i to nie wiele bo rama samurajowa strasznie ciężka :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

02 Mar 2010, 00:35

Odnośnie tego filmiku to jakie mosty są w tym samim?

[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 23:40 ]
Jeżeli chodzi o oszczędność na wadze to sprawdz sobie ile waży patrol w standardzie.A samuraj na 35 calowych kołach przy wadze około 1500kg będzie dla niego nie do pokonania oczywiście jeśli kierowca nie jest pizda!
arczi
arczi481
Nowicjusz
 
Posty: 18
Miejscowość: mogilno

05 Mar 2010, 13:01

Wiem że wątek o czym innym ale potrzebuja pomocy. W samuraju zaświecila sie kontrolka "check energy" . Czym to może być spowodowane ??? Czy jest możliwe że przez to że jakaś gałęz pokiereszowała mi linke od predkościomierza i teraz nic nie wskazuje? Czy może przez mała modyfikacje układu wydechowego? A może coś zupełnie innego??? Czekam na jakieś wskazówki pozdrawiam!!!
ziomall
Nowicjusz
 
Posty: 14

05 Mar 2010, 18:03

nie znam sie za bardzo ale chyba swieci Ci sie "check engine" :mrgreen: i chyba przyczyna bedzie przerobka wydechu :wink: moze przypadkiem uszkodziles sonde lambda ktora sie tam znajduje albo przeplyw spalin jest nie taki jak byc powinien :wink:
ja mam gaznikowca i nie ma u mnie takich rzeczy (na szczescie) :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

05 Mar 2010, 19:01

arczi481 napisał(a):Odnośnie tego filmiku to jakie mosty są w tym samim?

[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 23:40 ]
Jeżeli chodzi o oszczędność na wadze to sprawdz sobie ile waży patrol w standardzie.A samuraj na 35 calowych kołach przy wadze około 1500kg będzie dla niego nie do pokonania oczywiście jeśli kierowca nie jest pizda!

kolego powiem ci tak, miałem w swoich rękach kilka ram, i wiem ile waży ta od patrola i ta od samiego, powycinam rame z patrola tak że bedzie lżejsza niż ta z samuraja, w patrolu waży co innego nie rama :mrgreen: a samuraj o wadze 1500 to za przeproszeniem prawie standardowy patrol :mrgreen:
ostatnio budowana zmota na ramie i mostach z patrola waga 1400 kilo, z mechanikiem stara, pełną klatką, trapami i kilkoma innymi zabawkami, zatankowana na kapciach 37 cali :wink:
o wadze możemy sobie podyskutować ;) na przykłąd miałem UAZa który ważył 1200 kilo :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

05 Mar 2010, 22:00

no i mit lekkiego samuraja poszedł w piz.. :mrgreen:
Niech moc i moment obrotowy będą z Wami
croochy
Początkujący
 
Posty: 223
Miejscowość: Lublin/Cyców

05 Mar 2010, 23:44

nie no samuraj jest lekki ale nie zmota na nim :mrgreen: jak wpakujsza w samiego cięzki silnik, dowalisz mostami ze zwolnicą :mrgreen: to raczej tony nie będzie ważył :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

06 Mar 2010, 19:35

I ciężkiego mechanika :mrgreen:
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna