Suzuki Swift 1.3 2007r. + LPG - problem z przygasaniem auta

11 Cze 2020, 19:19

Witam. Suzuki Swift 1.3 2007r. LPG, mam problem ze spadkami obrotów, silnik jakby nie miał siły ich utrzymać. Przepustnica(+adaptacja), silniczek krokowy, przepływomierz, sensor map , wszystko wyczyszczone, świece, filtry,kable, cewki, akumulator,wszystko wymienione i nadal to samo. Nie łapie nigdzie lewego powietrza. Zawory również w porządku. Co to może być? Problem pojawia się zarówno na benzynie jak i na LPG, tylko jak trochę podniesie się wskazówka od temperatury. Im większe obciążenie elektryczne tym bardziej latają te obroty. Przy zwalnianiu jak wcisnę sprzęgło to samo(filmik poniżej), obroty lecą do 200 i wracają do góry. Nie pokazują się żadne błędy.

Link do filmiku z objawami:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

na postoju

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

- a tutaj w trakcie jazdy.
Mefju222
Obserwowany
 
Posty: 2

12 Cze 2020, 09:19

Sprawdzałeś napięcie ładowania? Jakie są wartości z obciążeniem i bez?
Czy problem z obrotami występuje na benzynie i na gazie?
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 10117
Zdjęcia: 35

12 Cze 2020, 09:37

Napięcie na akumulatorze również w normie pod obciążeniem jak i bez. Problem i na gazie i na benzynie
Mefju222
Obserwowany
 
Posty: 2

15 Cze 2020, 20:27

Witam, podpinam się mam ten sam problem auto renault Laguna 1 2000r 1.6 16v. Walczę z tym od września zwiedziłem chyba wszystkich mechaników w mieście żaden nie zdiagnozował poprawnie ani nie naprawił. Według nich wszystko działa prawidłowo a problem jak jest tak był. U nie te spadki są jeszcze bardziej dyrastyczne i zauważyłem że im ciepłej na dworze tym bardziej on szaleje. Ostatnio jak był upał to przy każdym dojeżdżaniu do świateł hamulec sprzęgło i obroty łup, do zera i auto gasło. I na PB i LPG. Na benzynie jeszcze aż tak nie gasnie, podnosi się albo jak zdążę wrzucić bieg to się podniesie. Ale gdy już auto stoi na biegu jałowym obroty stoją ładnie równo, nie faluje. Aczkolwiek są niskie z około 600. Może ECU? Ale podobno nie da się tak sprawdzić by trzeba było podmienić, żaden mechanik nie ma. Liczę na pomoc, auto użytkuje na codzień a tak się poprostu nie da jezdzic..
PawełPaweł
Nowicjusz
 
Posty: 15
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak poruszać się po kierownicy?
    Prawidłowe ułożenie rąk na kierownicy ma zasadniczy wpływ na bezpieczeństwo jazdy, ponieważ właśnie dzięki niej kierowca ma kontrolę nad układem kierowniczym i zawieszeniem. Tylko prawidłowe trzymanie koła kierownicy umożliwia ...