REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
malken napisał(a):Jeśli to monowtrysk, to z jakiej okazji miałaby być instalka I generacji, skoro to instalacje do gaźników? I co do tego ma 8V - jeśli możesz mi wyjaśnić, Kolego?
Gdzieś dzwonią... tylko który to kościół...?
Do monowtrysków są przeznaczone instalacje II generacji, a do wtrysku wielopunktowego - III-ciej.
IV generacja - to wtrysk gazu bezpośredni...I to by było na tyle.
To co to były za instalki?grzestv napisał(a):malken napisał(a):Jeśli to monowtrysk, to z jakiej okazji miałaby być instalka I generacji, skoro to instalacje do gaźników? I co do tego ma 8V - jeśli możesz mi wyjaśnić, Kolego?
Gdzieś dzwonią... tylko który to kościół...?
Do monowtrysków są przeznaczone instalacje II generacji, a do wtrysku wielopunktowego - III-ciej.
IV generacja - to wtrysk gazu bezpośredni...I to by było na tyle.
hehe....
a widziałeś kiedyś gaźnik sterowany elektronicznie i z sondą lambda![]()
(a było to w połowie lat 80 w niemieckich autach)
i co wtedy instalka I czy II generacji![]()
![]()
jeżeli chodzi o tak zwane generacie to różnią się tylko dodaniem elektroniki a działają tak samo-podciśnieniowo![]()
dopiero wtryskgazu jest instalacją ciśnieniową![]()
pozdro![]()
ps.widziałem nie jeden monowtrysk z instalką do LPG bez elektroniki.