A co w tym dziwnego
![Question :?:]()
Są miejsca niedostępne dla Samuraia które robisz Patrolem bez problemu i odwrotnie
![Wink :wink:]()
Miałem Samuraia z motorem BMW teraz mam Patrola i jednak Patrol jakoś bardziej mi odpowiada
![Mr. Green :mrgreen:]()
Zresztą Obojętnie czy to Patrol czy Samurai to najważniejszy jest kierownik
![Wink :wink:]()
Zaleta Samuraia to tylko małe gabaryty i masa nic wiecej. Patrol pomimo że ciężki jest stabilniejszy, ma wytrzymalsze graty, wsadzisz większe koła, motor w dieslu więc woda też jemu nie straszna no i ma już jakis komfort. A jak sie jedzie na wynik to wystarczy zgrana ekipa która ma pojęcie własnych autach i nawet jak gorzej przygotowane to objedziesz obrzyny, bo obrzyn to tylko się różni powycinanym nadwoziem...lift taki sam wsadzisz i tu i tu, klatka, koła itp obrzyn troche lżejszy ale nieporęczny
I tylko mi nie mów że doświadczenie=starty w rajdach bo raczej doświadczenie=ilość wyjazdów i km w terenie.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....