Swap bmw e39

24 Paź 2018, 18:30

Witam.
Jestem z białegostoku i szukam kogoś rzetelnego, kto wykona prawidłowo bez druciarstwa swap silnika na m54b30?
Kogo polecicie? Najważniejsze jest dla mnie aby zostało to wykonane prawidłowo i profesjonalnie.
meksyk69
Nowicjusz
 
Posty: 47
Zdjęcia: 0
Auto: BMW e39
Silnik: 2.5i 192km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

24 Paź 2018, 20:55

W zasadzie nie ma tu wiele przeróbek więc więkoszość powinna sobie poradzić
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

24 Paź 2018, 21:44

Aktualnie mam m54b25 ale nie chce remontować tylko zmienić na 3.0
Wiem ze potrzebuje silnika, skrzynie, komputer, cos jeszcze? Wał, polosie, hamulce, układ chłodzenia?
Zeby bylo wszystko na cacy.
Słyszałem że nie zawsze takie swapy dobrze wychodza, ze pozniej sa jakies problemy, jak to.jest z tym?
meksyk69
Nowicjusz
 
Posty: 47
Zdjęcia: 0
Auto: BMW e39
Silnik: 2.5i 192km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

24 Paź 2018, 23:09

Generalnie tego nie da się przewidzieć, ale problemy zawsze są. A to coś w silniku, a to coś w osprzęcie... Masz budżet? Weź razy 2 i wtedy jeśli to akceptujesz to przekładaj. Nie zapomnij tylko o zawieszeniu i hamulcach.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

25 Paź 2018, 07:33

Zawias masz ten sam więc nic zmieniać nie musisz, tarcze hamulcowe są inne, do wszystkich podstawowych silników idą te same tarcze a do 3.0 akurat zmienili :lol: wał tez jest chyba ten sam. Z dyfrem trzeba by było pomyśleć czy nie zmienić, silnik oczywiście będzie Ci potrzebny razem ze skrzynią, do tego jeszcze wiązka główna
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

28 Paź 2018, 00:14

Odma idzie ta sama? Jak z układem chłodzenia? Trzeba większa chlodnice?
Ok, tarcze od razu bym wymienił.
meksyk69
Nowicjusz
 
Posty: 47
Zdjęcia: 0
Auto: BMW e39
Silnik: 2.5i 192km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Mitsubishi Concept G4 to nowy kompaktowy sedan
    Podczas trzydziestego czwartego Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Bangkoku (trwającego od 25 marca do 7 kwietnia) Firma Mitsubishi Motors (Thailand) Co., Ltd. (MMTh) zaprezentuje koncepcyjny model MITSUBISHI Concept ...

28 Paź 2018, 09:17

Chłodnice są inne a odma to część silnika. Ogólnie od 2.0 do 2.8 wszystkie części sa te same jedynie sa różnice w silnikach poliftowych czyli 3.0 i 2.5
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

20 Lis 2018, 23:08

Silnik został ten sam na cacy juz jest. Ale mam teoretyczne pytanie. Da się podnieść trochę moc i moment obrotowy? Nie interesuja mn turbo oraz kompresor, wiem, ze przyrost nie bedzie duzy, ale co mozna byloby zrobic?
Wydech? Kolektory lub wałki ssące inne? Wiem, że trochę to bedzie kosztowało, ale akurat mam trochę wolnego grosza na swoje zachcianki.
meksyk69
Nowicjusz
 
Posty: 47
Zdjęcia: 0
Auto: BMW e39
Silnik: 2.5i 192km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

01 Gru 2018, 01:32

Ktoś coś?
meksyk69
Nowicjusz
 
Posty: 47
Zdjęcia: 0
Auto: BMW e39
Silnik: 2.5i 192km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

01 Gru 2018, 10:05

Wydech, wałki, koło zamachowe, korba, głowica + komp. Ewentualnie sam komp, zapłać 500-1500 zł i dostaniesz +5 NM i urwiesz sanki z taką mocą.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

01 Gru 2018, 11:07

Za duzo, za duzy przyrost. Zdecydowałem się na komressor eaton'a i przy tym zostanę :D
meksyk69
Nowicjusz
 
Posty: 47
Zdjęcia: 0
Auto: BMW e39
Silnik: 2.5i 192km
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

01 Gru 2018, 12:36

Prawda jest taka że wydasz lika tysi na mody a przyrost będziesz miał niewielki na poziomie 15 koni i kilku niutów, według mnie nie warto pchać kasy, lepiej założyć kompresor, wystroić i jest wszystko czego chcesz
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16662
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4