Światła cofania

01 Lis 2018, 21:40

Cześć, mam pytanie dotyczące czujników cofania, mam je już poprowadzone, włożone w zderzak lecz nie wiem gdzie mam podłączyć zasilanie, najlepiej by mi pasowało gdzieś do tylnej lewej lampy. Tutaj nasuwa się problem ponieważ nie mam pojęcia w jakie miejsce podłączyć zasilanie czujników, czy ktoś z was wie może jaki kolor jest kabla od świateł cofania ?
Mk3 TDCI 130km 2003 hb.
Papppik
Nowicjusz

0

01 Lis 2018, 21:45

weź probówkę i sam do tego dojdziesz w minutę
Papppik napisał(a):lecz nie wiem gdzie mam podłączyć zasilanie,
pod światło cofania właśnie
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

01 Lis 2018, 22:05

Kao napisał(a):weź probówkę i sam do tego dojdziesz w minutę

Jestem trochę w tym bardzo zielony.
Probówkę ?
Papppik
Nowicjusz

0

01 Lis 2018, 22:42

sam podłączyłeś parkometry a nie umiesz się obsłużyć probówką? dziwne :o
Weź probówkę 12V lub miernik, wypnij kostkę od lampy, włącz zapłon, wrzuć wsteczny i szukaj na którym kablu będzie napięcie
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
0

01 Lis 2018, 22:51

Kao napisał(a):sam podłączyłeś parkometry a nie umiesz się obsłużyć probówką? dziwne

Kupiłem samochód i jest najprawdopodobniej urwany kabel(czerwony) i mam nadzieję, że jest tylko urwany a nie, że jest coś jeszcze nie tak z czujnikami.
Papppik
Nowicjusz

0

02 Lis 2018, 19:07

Papppik napisał(a):Kupiłem samochód i jest najprawdopodobniej urwany kabel(czerwony) i mam nadzieję, że jest tylko urwany a nie, że jest coś jeszcze nie tak z czujnikami