REKLAMA
galakty napisał(a):Czy ja napisałem że jest bardziej awaryjny? Tylko tyle, że w razie np. zerwania rozrządu (a raczej przeskoczenia) czy innej przygody używany silnik jest bardzo drogi.
A już kilka historii widziałem, chociaż to nie wina samego silnika a serwisowania, przecież łańcuch to nie trzeba. Stuka, puka, ale jeździć obserwować. Nawet niektórzy piszą, że do X ząbków jak przeskoczy to nie ma problemu
Ogólnie rzecz biorąc to bym wolał CRDi od tych benzyn, lepsze silniki, bez dwumasy i może bez DPF też się trafi.
Tu nie ma jednego dobrego wyboru, każde auto ma coś nie tak i nie ma co się spuszczać nad tym, to tylko 20k do wydania a rozmyślania jakby wybierał żonę.
Mi nie pasuje w 1.6 MPI stosunek cena/możliwości, ale jak ma rozpatrywać 1.4 w innych markach to traci to na znaczeniu i taki Golf też będzie OK. Wybrać kilka modeli i wziąć ten w lepszym stanie, to jest najważniejsze.
To poleć coś do 25k