REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
galakty napisał(a):Czy ja napisałem że jest bardziej awaryjny? Tylko tyle, że w razie np. zerwania rozrządu (a raczej przeskoczenia) czy innej przygody używany silnik jest bardzo drogi.
A już kilka historii widziałem, chociaż to nie wina samego silnika a serwisowania, przecież łańcuch to nie trzeba. Stuka, puka, ale jeździć obserwować. Nawet niektórzy piszą, że do X ząbków jak przeskoczy to nie ma problemu![]()
Ogólnie rzecz biorąc to bym wolał CRDi od tych benzyn, lepsze silniki, bez dwumasy i może bez DPF też się trafi.
Tu nie ma jednego dobrego wyboru, każde auto ma coś nie tak i nie ma co się spuszczać nad tym, to tylko 20k do wydania a rozmyślania jakby wybierał żonę.
Mi nie pasuje w 1.6 MPI stosunek cena/możliwości, ale jak ma rozpatrywać 1.4 w innych markach to traci to na znaczeniu i taki Golf też będzie OK. Wybrać kilka modeli i wziąć ten w lepszym stanie, to jest najważniejsze.
Grzechu93 napisał(a):Jescze te i30 w miarę mi się podobają
Grzechu93 napisał(a):No za 26 może by poszła wtedy z 2 tyś by mi zostało nie za dużo
Raziel11 napisał(a):Swoją drogą jeśli hyundai to szukaj auta krajowego, zawsze to odrobinę mniejsze ryzyko wtopy
Grzechu93 napisał(a):Bo nawet przy tym oferowanym modelu wyżej tak czy siak przy kupnie trzeba wymienić od razu rozrząd?
Grzechu93 napisał(a):Bo nawet przy tym oferowanym modelu wyżej tak czy siak przy kupnie trzeba wymienić od razu rozrząd?
Barol napisał(a):Tutaj nie ma reguły.