Świeży kierowca vs auto dla rodziny

21 Lis 2016, 15:34

Dopiero co dostałam prawo jazdy - nie boję się jeździć, chociaż mam świadomość braku doświadczenia. Przymierzam się do zakupu samochodu... no i tu zaczyna się problem, co wybrać.
Moi faceci są bardzo wysocy i nie mieszczą się za bardzo do "kobiecych" aut, poza tym mi też nie podobają się takie "maluchy". Nie znam się na samochodach, nie umiem kupić starego używanego samochodu, większość ogłoszeń jest podejrzana - komisy, auta bez historii, sprowadzane z zagranicy. Oczywiście wielu mi doradza, kup sobie taki np. 3-5 letni, tuż po gwarancji, z pewnego źródła, itd - tylko gdzie takie znaleźć :shock: ? Wolałabym kupić coś do czego będę miała zaufanie, że nie rozwali mi się w środku drogi i bezpiecznie dowiezie mnie do celu. Zastanawiałam się nad zakupem nowego, z salonu samochodu. Czy to ma sens dla niedoświadczonego kierowcy?
amp
Nowicjusz

Auto: nie mam

21 Lis 2016, 15:38

Wszystko zależne od finansów,można kupić nowe auto z salonu ale jak się rozbije to bardziej szkoda jest,natomiast można kupić również dobre auto po utracie wartości kilkuletniego i już jest inaczej.
Kieł
Stały forumowicz

Auto: Nie mam

21 Lis 2016, 15:49

Wiem, że zabrzmi to głupio... ale nie przewiduje rozbicia auta :no: :no: :no: przecież będę wozić moją rodzinkę. Wiem, to się zdarza, nie muszę być sprawcą wypadku, by ponieść szkodę.

Zastanawiałam się nad tym, jeśli kupię stare auto, to będę płacić
- bardzo wysokie ubezpieczenie jako świeży kierowca,
- za naprawy (nawet jeśli kupię dobre auto - to przecież części się zużywają)
- odsprzedaż starego auta, mniej traci na wartości, nie zmienia faktu, że nie jest wiele warte

Kupując nowe
- mam gwarancję
- pakiet ubezpieczeń w niższych cenach
- a przede wszystkim większe bezpieczeństwo - nowsza technologia, nowe części.