Witam,
ostatnio mrozy dały o sobie znać i pojawił się problem. Podczas jazdy silnik dostawał czkawki w postaci szarpania, a nawet raz się zdarzyło, że zgasł. Po 2/3 próbach odpalenia w końcu się udało i jakiś czas było ok. Obstawiałem filtr paliwa, gdyż tej jedynej rzeczy nie zrobiłem po starym właścicielu...
Dzisiaj na wolnych obrotach na postoju pojawiła się mało lubiana
kontrolka silnika check.
podpiąłem pod vaga i oto co widać:
Sunday,10,January,2016,19:22:20:10074
VCDS Version: Beta 11.2.0
Data version: 20110305
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKE.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 FE HW: 028 101 212 7
Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG 9820
Software Coding: 0000071
Work Shop Code:
VCID:
4 Faults Found:
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High
P0113 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque : 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.16 V
Temperature: 133.2įC
Temperature: 28.8įC
Temperature: 18.0įC
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
P1592 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.24 V
Bin. Bits: 11000100
Absolute Pres.: 958.8 mbar
Absolute Pres.: 2182.8 mbar
16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High
P0238 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.16 V
Bin. Bits: 11000100
Absolute Pres.: 183.6 mbar
Absolute Pres.: 2182.8 mbar
16787 - EGR Valve (N18): Malfunction
P0403 - 000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 882 /min
Torque: 46.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 0.0 %
Voltage: 12.16 V
Mass Air / Rev.: 430.0 mg/str
Duty Cycle: 0.0 %
Bin. Bits: 00000000
od czego zacząć ?