Pierwszy błąd
https://www.google.com/search?q=B%C5%82 ... nt=gws-wiz tyczy się sondy za katalizatorem .
Drugi błąd
https://www.google.com/search?q=B%C5%82 ... gwQ4dUDCA0 też odnosi się do tej samej sondy . Niewykluczone że będzie konieczność jej wymiany , Jednakże należy dokonać pomiarów napięć i oporności tak jak wynika to z literatury . Niekiedy pomiary grzałki i kabli dają wynik pozytywny a tutaj to niestety jest zepsuty sterownik silnika .
Trzeci błąd P1116 to tak jak kolega wyżej napisał . Z tym że bezpiecznik 26 zasila również inne odbiorniki / urządzenia . Gdyby był spalony było by więcej błędów.
Dobrze by było błędy skasować i zobaczyć co wróci . Niestety do tego potrzebny już komputer czy jakaś prosta aplikacja
obd2 na smartfona z odpowiednim interfejsem.