Szkoda z mojej winy - jak powinienem się "dogadać"

29 Sie 2018, 17:32

Witam Forumowiczów :)

jestem świeżym kierowcą, prawo jazdy mam od zeszłego roku. Niedawno niefortunnie cofając, wgniotłem odrobinę zderzak innego samochodu. Nie chcę załatwiać sprawy przez ubezpieczyciela (jako świeży kierowca miałbym b.wysokie składki, więc korzystam ze zniżek brata). Nie chcę, żeby stracił zniżki więc dogadałem się z poszkodowanym, że rozliczymy się w gotówce. Zrobił foto mojego dowodu osobistego, to czego się boję to to, że zapłacę mu gotówką a on i tak sprawę zgłosi do ubezpieczyciela. Jak mogę się zabezpieczyć przed taką sytuacją? Domyślam się, że dobrze by było, żeby podpisał jakiś druk, że przyjął w dniu tym i tym ode mnie pieniądze za wyrządzoną przeze mnie szkodę? Ale czy jest jakiś wzór tego druku? Ewentualnie, co powinno się tam znaleźć? Z góry bardzo dziękuję za pomoc, być może to głupie o co pytam, ale pierwszy raz mam taką sytuację i kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać.
marwalmw
Obserwowany

29 Sie 2018, 18:41

marwalmw napisał(a):Domyślam się, że dobrze by było, żeby podpisał jakiś druk, że przyjął w dniu tym i tym ode mnie pieniądze za wyrządzoną przeze mnie szkodę?
No i to Ci w zupełności wystarczy.
Chyba jesteś na tyle kreatywny aby napisać takie pismo? nic trudnego
Ja ...... Dnia..... wręczyłem pieniądzę w kwocie ...... za wyrządzoną szkodę dnia..... w postaci...... Panu .... (wszystkie dane)

Daty podpisy i dziękujemy,
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Sie 2018, 19:22

Dziękuję! :)
marwalmw
Obserwowany

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...