Szukam auta do 20 tys

29 Maj 2011, 13:20

witajcie jestem nowy na forum poszukuje auta w granicach 14 18 tys jestem studentem mieszkam w lodzi. auta nad ktorymi sie zastanawiam to seat leon toyota corolla skoda octavia. chciałbym ropniaka najbardziej leona 1.9 90KM LUB 110KM i jak ma sie to do pokonywania małych odleglości przezemnie chociaż myślę ze majać auto gdzieś dlaej też bym pośmigał. co polecacie ?
zyww
Nowicjusz

Miejscowość: ŁÓDŹ

29 Maj 2011, 14:26

Najpierw trochę przecinków, i wielkich liter na początku zdań. Czyli powrót do podstawówki xD
P.S serio, lepiej się czyta jak wypowiedź jako tako wygląda :)
ADR_92
Nowicjusz

Miejscowość: Biskupiec

29 Maj 2011, 17:33

Witam,

Popieram poprzednika.

Wracając do tematu. Polecam Octavie I , do 20 tyś znajdziesz na pewno. Mam Octavie w benzynie 1.6 102 KM +LPG. Działa bez najmniejszych problemów. Znajomy ma też Octavie ale 2 generacji, z silnikiem 1.9 TDI. Nie jest najcichszy, ale "nieśmiertelny". Oszczędny, ekonomiczny, naprawdę, silnik warty polecenia.

Pozdrawiam.
lukasz4545
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

29 Maj 2011, 22:18

zyww napisał(a):i jak ma sie to do pokonywania małych odleglości przezemnie chociaż myślę ze majać auto gdzieś dlaej też bym pośmigał. co polecacie ?

Benzynę, nawet bez gazu. Małe odległości po mieście? Diesel się będzie męczył, nie będzie oszczędny, a prawdopodobieństwo awarii wyższe. Naprawy silników nowoczesnych turbodiesli są zdecydowanie wyższe, niż benzyniaków.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

30 Maj 2011, 19:26

o leonie lub toledo ktoś coś mogłby powiedzieć ?
zyww
Nowicjusz

30 Maj 2011, 19:45

A możę Fiat Stilo ? W tej kwocie znajdziesz rok 2005-06 z bogatym wyposażeniem.
booster321
Nowicjusz

Miejscowość: Toruń
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Renowacja, naprawa podsufitki w samochodzie - instrukcja