witajcie jestem nowy na forum poszukuje auta w granicach 14 18 tys jestem studentem mieszkam w lodzi. auta nad ktorymi sie zastanawiam to seat leon toyota corolla skoda octavia. chciałbym ropniaka najbardziej leona 1.9 90KM LUB 110KM i jak ma sie to do pokonywania małych odleglości przezemnie chociaż myślę ze majać auto gdzieś dlaej też bym pośmigał. co polecacie ?
Najpierw trochę przecinków, i wielkich liter na początku zdań. Czyli powrót do podstawówki xD
P.S serio, lepiej się czyta jak wypowiedź jako tako wygląda
Wracając do tematu. Polecam Octavie I , do 20 tyś znajdziesz na pewno. Mam Octavie w benzynie 1.6 102 KM +LPG. Działa bez najmniejszych problemów. Znajomy ma też Octavie ale 2 generacji, z silnikiem 1.9 TDI. Nie jest najcichszy, ale "nieśmiertelny". Oszczędny, ekonomiczny, naprawdę, silnik warty polecenia.
zyww napisał(a):i jak ma sie to do pokonywania małych odleglości przezemnie chociaż myślę ze majać auto gdzieś dlaej też bym pośmigał. co polecacie ?
Benzynę, nawet bez gazu. Małe odległości po mieście? Diesel się będzie męczył, nie będzie oszczędny, a prawdopodobieństwo awarii wyższe. Naprawy silników nowoczesnych turbodiesli są zdecydowanie wyższe, niż benzyniaków.
Podatek od kupna samochodu – co musisz wiedzieć przed zakupem auta Kiedy kupujesz auto, umowa sprzedaży może zostać objęta podatkiem od czynności cywilnoprawnych, czyli PCC. Nie zawsze jednak będzie trzeba go płacić. Sprawdź, czy obowiązuje Cię podatek od kupna samochodu, ile wynosi, jak ...
Renowacja, naprawa podsufitki w samochodzie - instrukcja Naprawa podsufitki w samochodzie wymaga od nas trochę pracy i myślę że większość osób wiedząc jak to zrobić poradziła by sobie z takim problemem. Opiszę jak naprawić podsufitkę od której zaczyna odpadać materiał ...