Danielc napisał(a):Moje typy to Laguna II z 2.0t
polift spoko, po 2005
Danielc napisał(a): jakieś Volvo z 2.4 bez turbo
ok
Danielc napisał(a):bravo z 1.4t (hatchback, ale bagażnik spory)
żaden awans w stosunku do corolli, poza tym nie kupisz dobrego bravo za taką kasę
Danielc napisał(a):vectra c
spoko, pod lpg najlepiej sprawdziłby się przedliftowy 1.8/122
Danielc napisał(a): citroen c5 1gen (wiem, że zawieszenie drogie w naprawach, ale za to wygodne, jaki silnik do gazu?)
remont zawieszenia nie kosztuje wiele więcej niż "standardowe". Grunt to kupić zadbany egzemplarz a nie drutowany u jurka w szopie. Silniki nadają się pod lpg z wyjątkiem 2.0/140 w przedlifcie (chyba tylko w przedlifcie), musisz dokładniej poszukać. IMO 1.8 jest za słabe do takiej budy. No i raczej odpuść automat bo ma tylko 4b
Danielc napisał(a):superb 1gen
Superb niby spoko. Trzeba liczyć się z wyższymi kosztami np. przedniego zawiasu. No i jakiś tam "problem" z doborem silnika. 2.0 jest za słaby i lubi chlupnąć oleju, za dobre 1.8T trzeba wyłożyć trochę siana i sporo trupów jest na rynku, 2.8 to już wyższe spalanie
Zerknij na peugeota 407 a z mniej oczywistych rzeczy hjundaj sonata i kia magnetis