Szybkie auto do 30tys

29 Paź 2017, 23:46

albert27 napisał(a):reasumujac rozum mowi e39

Tu masz ciekawy ,,dziewiczy" egzemplarz bez wszelkiej maści laminatowych mpakietów :D więc można upiększać wedle uznania.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Na pierwszy rzut oka taka szara myszka ale jak przydepniesz to zmienisz zdanie :mrgreen:
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

30 Paź 2017, 00:13

C32 w katalogu ma 5.2 do setki w211 320cdi 7.9(po sofcie pewnie nieco lepiej).
E39 manual... szukalem po forach bmw i duzo ludzi twierdzi ze samochody z ta skrzynia moga byc mocniej eksploatowane...
Nie oczekuje rowniez przeskoku niczym z malucha do 150-200 konnego auta bo w tej cenie jak ktos juz wspomnial nie bedzie mega fajerwerkow. Licze sie z tym aczkolwiek wiem, ze moze, a nawet musi byc lepiej.
Zapomnialem dodac ze jeszcze patrzylem na w211 E500 V8 306hp. Ponoc jednostka ta nie sprawia wiekszych problemow. Wolnossak i 8 garow :sly:
Z mechanikami bywa roznie, a znalezienie tego ktoremu sie zaufa graniczy z cudem.. na 100 mechanikow moze kilku ogarnia temat jak trzeba, a reszta tobi zeby zrobic. Nie raz wracalo sie do warsztatu na poprawki lub jeszcze gorzej jezdzilo gdzie indziej bo nie potrafili dokonczyc tego czego zaczeli
albert27
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Kraków
Prawo jazdy: 11 01 2013
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes E w211
Silnik: 3.2 cdi 250KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

30 Paź 2017, 10:49

albert27 napisał(a):samochody z ta skrzynia moga byc mocniej eksploatowane...


Tak, bo C32 z parametrami 5.9 do setki nie był mocno eksploatowany :D
Nikt takich aut nie kupuje żeby wozić dzieci do szkoły! Każde było katowane pod czerwone pole albo pod remizą kręcili bączki. Do tego te auta zostały stworzone (no może nie pod remizę, ale w Polsce i z tego trzeba się cieszyć :D ).

albert27 napisał(a):Wolnossak i 8 garow


O ile jednostka jest sprawna i żywotna. Jak przyjdzie Ci do wymiany olej, świece oryginalne, do tego uszczelniacze zaworowe i inne pierdoły to...
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007

30 Paź 2017, 11:20

albert27 napisał(a):w211 E500 V8 306hp
może CL500 (ten sam motór)? :naughty:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14193
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

30 Paź 2017, 15:06

Powiedzmy ze mam czesci z duzej hurtowni w cenie zakupu przez hurtownie bez marzy dlatego oleje swiece i inne czesci eksploatacyjne sa w bardzo korzystnych dla mnie cenach. Nieraz przebitka dochodzi do 1000zl i wiecej(np na podzespolach po 1500-2000zl)
albert27
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Kraków
Prawo jazdy: 11 01 2013
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Mercedes E w211
Silnik: 3.2 cdi 250KM
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

31 Paź 2017, 00:35

c32 nie trzyma mocy. Zdymane kompresory - w niezłym stanie to ma niskie 6s do setki, a przewaznie to wysokie 6s. Ze wszystkich aut, które tu padły to tak naprawdę tylko s4 po programie będzie robić robote. Reszta nie ma co startować do ropniaka, którego ujezdzasz. Ja mam u siebie w 3.2cdi stage 1 - przelot, decat, egr off, większy intercooler i dmucha 265koni. Aktualnie mercedesowska 500tka czy to w budzie clk czy eklasy nie ma czego szukac, w każdym zakresie prędkości.
Największy problem jest taki, ze te sportowe wykończone benzyny nie trzymają mocy.
szykuje sie na stage 2 - wtryski i pompa wysokiego ciśnienia z c30, dodatkowa chłodnica oleju automatu i powinien wydmuchać nieco ponad 300kunia

Niestety z okularkiem 55amg gnojownik jeszcze sobie nie radzi, ale do setki już niewiele brakuje :)
959rn
Początkujący
 
Posty: 87
Auto: Dieselek

31 Paź 2017, 02:26

A jakieś volvo s60? 2.3t 250 km ?
philips449
 

01 Lis 2017, 19:10

albert27 napisał(a):Zapomnialem dodac ze jeszcze patrzylem na w211 E500 V8 306hp. Ponoc jednostka ta nie sprawia wiekszych problemow. Wolnossak i 8 garow :sly:

Wszystko pięknie ładnie ale zapominasz o radosnej twórczości konstruktorów MB no i dowiedz się ile kosztuje wymiana rozrządu z robocizną... oczywiście biorąc pod uwagę że to jest dosyć sporo kręcenia śrubokrętem to czy nie wyjdzie coś więcej... a potem zestaw to z wartością auta :ok:

Ogólnie :
przeanalizowałem sobie Twój "problem" i jeżeli przebolałbyś automat w c32 który mistrzem prędkości zmiany biegów nie jest to mogłaby być to fajna opcja.
W serii to auto tyłka nie urywa ale można je spokojnie drobnymi ruchami dopracować tak żeby zrobić już konkret. Mam na myśli standard czyli wydech, ICek, dolot + strojenie. Da to spokojnie objechanie kopciucha 3,2cdi a do tego całkowicie inny charakter auta.

p.s.

Co do Twoich zapatrywań na tabelki to traktuj je poglądowo z tym że moc jeszcze coś Ci powie jak masz jakieś odnośniki i doświadczenie tak już tabelę 0-100kmh możesz odpuścić całkowicie :D ...
Zwróciłem też uwagę na głos jednego z forumowiczów co do nie trzymania mocy ale też autorze tematu możesz ten "problem" zignorować bo mam bardzo małe znaczenie...

Jak zdecydujesz się na c32 to daj sygnał na PW coś Ci podpowiem co może się przyda przed ostateczną decyzją :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe