albert27 napisał(a):Zapomnialem dodac ze jeszcze patrzylem na w211 E500 V8 306hp. Ponoc jednostka ta nie sprawia wiekszych problemow. Wolnossak i 8 garow
Wszystko pięknie ładnie ale zapominasz o radosnej twórczości konstruktorów MB no i dowiedz się ile kosztuje wymiana rozrządu z robocizną... oczywiście biorąc pod uwagę że to jest dosyć sporo kręcenia śrubokrętem to czy nie wyjdzie coś więcej... a potem zestaw to z wartością auta
Ogólnie :
przeanalizowałem sobie Twój "problem" i jeżeli przebolałbyś automat w c32 który mistrzem prędkości zmiany biegów nie jest to mogłaby być to fajna opcja.
W serii to auto tyłka nie urywa ale można je spokojnie drobnymi ruchami dopracować tak żeby zrobić już konkret. Mam na myśli standard czyli wydech, ICek, dolot + strojenie. Da to spokojnie objechanie kopciucha 3,2cdi a do tego całkowicie inny charakter auta.
p.s.
Co do Twoich zapatrywań na tabelki to traktuj je poglądowo z tym że moc jeszcze coś Ci powie jak masz jakieś odnośniki i doświadczenie tak już tabelę 0-100kmh możesz odpuścić całkowicie
...
Zwróciłem też uwagę na głos jednego z forumowiczów co do nie trzymania mocy ale też autorze tematu możesz ten "problem" zignorować bo mam bardzo małe znaczenie...
Jak zdecydujesz się na c32 to daj sygnał na PW coś Ci podpowiem co może się przyda przed ostateczną decyzją