albert27 napisał(a):Grube modzenie s4b5 tak jak wspomniales mialoby sens ale w koncu moze okazac sie studnia bez dna a nie o to mi chodzi
Może ale nie musi zależy w którym miejscu modów znajdziesz spokój ducha i banana na twarzy
... zagrożenia to mechanicy i tuningowcy.
albert27 napisał(a): Nie musze kupowac samochodu za 30 tys moze byc za 15-25(np e39 4.4) Do e39 jest w pieron czesci czego nie mozna powiedziec o w/w C32 AMG
Te określenia "w pierun części" kończą się po pierwszej wizycie u kogoś kto ogarnia dane auto.
Szukałem jakiś czas temu e39 V8 w manualu do 20k to zrobiłem w pytę kilometrów i lipa.
albert27 napisał(a): 350z skreslam z powodu cen
Jeżeli to jest ten powód to bardzo złe podejście bo przy wyszukanych premium dobrnięcie do ceny 350ki nawet z najwyższej półki nie będzie trudne.
Do tego ceny cenami ale 3tyg. temu kolega sprzedawał 350z FL w idealnym stanie be zwypadek w 100% wystawił za prawie 50k a sprzedał finalnie za 44k więc aż tak źle nie jest.
albert27 napisał(a): Wiecie jak sie ma utrzymanie c32 amg do e39? Np silnik do amg 10 tys a do bmw od 4-5 tys?
AMG będzie droższe na 100%
albert27 napisał(a):reasumujac rozum mowi e39 ale serce ku c32 amg.. i jak tu byc madrym...
Ale seryjne c32 nie da Ci tej inności na tyle żeby powiedzieć "nie żałuje wydanej kasy"...
BMW e39 też jest limuzyną ale masz manuala co jest już sporym plusem jak drażni cię automat.
dzida napisał(a):szybki teraz mi namieszałeś, bo akurat chodziło mi po głowie S4 B5 (S4 B6 to lipa)
Jak widzę Twoje pieszczenie aut to już Ci współczuje dopieszczania s4b5 nie wspominając o modach i o odsprzedaży.
Ogólnie s4b5 ma racje bytu w konkretnym przeznaczeniu. Ja widzę to tak albo robisz totalną serię z małym softem albo idziesz na max-a gdzie wyznacznikiem jest uciecha ciała oraz ducha.
Pieszczenie niby ma też sens ale nie jest to rs4b5 gdzie pieszczenie będzie docenione przy odsprzedaży tylko jest to zwykłe s4 gdzie może być lipa.