REKLAMA
Witam, z racji zmiany charakteru pracy poszukuję drugiego auta. Obecnie jeżdżę Corollą E11 1.4 vvti HB. Corollka świetnie się prowadzi i jest bardzo dynamiczna jak na małe miejskie auto, a do tego bardzo pakowna, ale niestety zbyt głośna a mały silniczek męczy się na autostradach choć jest w świetnej kondycji (przebieg 130 tyś km, v-max 210km/h licznikowe).
Roczny przebieg - 20tyś km
85 % trasa, 15% miasto
Poszukuję auta które spełnia wszystkie z poniższych wymagań:
- szybkie - przyśpieszenie do 100, ok. 7sek lub mniej, wysoka prędkość maksymalna, minimum 220-230
- auto musi być jak najbardziej komfortowe!!!! przez komfort rozumiem obowiązkowo: klima, skóra, elektrycznie składane lusterka, TEMPOMAT, elektryczne szyby, centralny zamek z pilotem, mile widziane domykanie szyb z pilota, fotele elektryczne i grzane
- NAPĘD: rozważę wszystko FWD, RWD, 4WD
- silnik minimum 2 litry (z pewnymi wyjątkami)
- spalanie miło byłoby uzyskać przy prędkości 140-160 10l/100 km w trasie lub mniej
- najlepiej bez gazu ale ostatecznie przeboleję
NAJWAŻNIEJSZE: w aucie musi być jak najciszej przy wysokich prędkościach! wyciszenie jest priorytetem! toyota to mój projekt pod swap na silnik 3sgte 4wd z celici gt4 i dosyć mam już rajdówkowego darcia ryja przez całą drogę
Moje propozycje które rozważam w kolejności od najchętniej do najmniej chętnie:
- Audi s3 1.8T (225hp) - na + koszty utrzymania i osiągi, na - wygląd choć nie dokońca
- Mercedes W124 320 CE (3.2 220hp) - na + wygoda, osiągi, klasa, wygląd
- Lexus ls400 (UCF10 lub UCF20) - na + wyposażenie, cisza, klasa, na - spalanie z wyższej półki
- Saab 9-3 (ten silnik z turbo 210km) na + wygląd, wyposażenie, osiągi zwłaszcza od 100 do 200
- Volvo s60 - na + wygoda, klasa, nie wiem który silnik będzie dla mnie odpowiedni
- Honda Accord V6 (amerykańska wersja) - na + koszty utrzymania, wygoda, wygląd tyłu, na - wygląd przodu xd
- BMW e39 528 lub 540 zależy co się trafi w dobrym stanie, na + osiągi, fun z jazdy, na - spalanie, usterki elektryki i drogie części
- Mondeo ST220
Czy macie jeszcze jakieś sensowne propozycje? Co polecicie najbardziej z powyższych?
Naprawdę nie wiem co wybrać, jest tyle świetnych aut w tych cenach, że nie wiem co najbardziej będzie mi odpowiadać. Jeżeli chodzi o budżet to spokojnie mogę go podciągnąć do 20 tyś. ale wolałbym kupić auto za 15 i włożyć pakiet startowy 5 tyś.
RZECZY KTÓRE NIE MAJĄ DLA MNIE ZNACZENIA:
- przebieg
- rocznik
- obecność alufelg
RZECZY KTÓRE MAJĄ ZNACZENIE
- brak rdzy
- niezniszczony lakier, lub zaniedbany z potencjałem na polerkę
- niezniszczony środek
- tanie części
Pozdrawiam serdecznie i dzięki za doczytanie do końca , Janek!