szymons napisał(a):Czytałem właśnie trochę o GS 430 ostatnio - nie lubi zamienników
Chyba coś ktoś pomylił z bmw. Są kiepskie zamienniki i dobre zamienniki. Jest też aso które do czasów wojny w Ukrainie oferowało części ze zniżkami w cenie dobrych zamienników albo niewiele więcej. Mówię tu o eksploatacji.
Kiedyś było więcej używek ale ukrócił się rynek UK.
szymons napisał(a):Trochę mam obawy, żeby się skłonić ku gs430 2 gen
Ale czego się boisz ?
W ciągu 15lat trafiłem jedną sztukę z zajechanym silnikiem i małym nalotem. Przyjechało do mnie całe konsylium badaczy zjawisk paranormalnych bo nikt takiego czegoś nie widział.
szymons napisał(a):Tylko czy to się sprawdzi jako auto do codziennego użytku, tłuczenia po korkach, jazdy po krótkich odcinkach?
Tak. Kwestia odcinków drogi i korków. Warszawę zmieścisz w 15-16l.lpg.
szymons napisał(a):chyba, że niepotrzebnie się martwię.
Tak niepotrzebnie.
szymons napisał(a):Pytanie jak bardzo kosztami utrzymania odbiega GS430 2 gen. czy GS450H?
MK3 450h technologii x3 więc co z tego że jest stabilnie jak jest w razie czego więcej do wymiany/naprawy.
Jedynie jak dzwona walniesz to wydaje się trochę łatwiej z naprawą hmmm ale to może być złudzenie.
GS450h przegrywa jakością wnętrza z mk2.
Jak to ma być drugie auto i nie przeszkadza Ci wizual 2ki to wybieram 2kę.
p.s.
Tego z Wawy negocjuj. Zapytaj o
VIN (sprawdż na stronkach w necie) i czy reflektują wyjazd do warsztatu.
Jak coś kiedyś sprowadziłem mk2 która teraz ma już 500k.km.z lpg do teraz ją serwisuje. Jeżdzi na taxi dasz panu 50zł i pojeżdzi z Tobą i opowie Ci o serwisie czy jest czego się lękać