REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
vincenty napisał(a):Z kolei IS300 jest ogólnie słabo dostępny, a znalezienie manuala graniczy z cudem.
vincenty napisał(a):Niestety poczytałem co nieco na forum Lexusów i jednak dużo osób po czasie narzekało, że mógłby mieć więcej mocy.
j0zek napisał(a):MG ZT to usportowiona fabrycznie wersja Rovera 75 z kilkoma modyfikacjami, między innymi zderzaki itp. więc dzięki temu auto nie jest tak poważne. Powiedziałbym, że ma zadziorny wygląd i pasuje dla młodego jak i starszego kierowcy.
Jak na ten segment to utrzymanie jest w bardzo dobrych pieniądzach. Jeśli chodzi o gabaryty to nie masz się co przejmować. Przez pierwszy tydzień może się wydawać, że jest duży natomiast po krótkim czasie stwierdzisz, że wielkość jest w sam raz i nie ma żadnych problemów. Przy parkowaniu pomogą czujniki parkowania.
Tak na dobrą sprawę porównując gabaryty R75/ZT do innych aut segmentu D/E to nie należy do dużych - 178 szerokości i 474 długości także przeciętne rozmiary.
dzida napisał(a):Tylko wersje z USA miały manuale. Europejskie były sprzedawane tylko z automatami. Pozostaje tylko podmiana ale po co, skoro to pancerna skrzynia, czego nie można powiedzieć o manualu (wyrabiające się synchronizatory, jęczące łożyska).
Zawsze tak jest nie zależnie czy kupisz Lexa, BMW lub MG - wiecznie będzie brakowało mocyPropozycja do Leszka to dokupienie fabrycznego kompressora (czasem się pojawiają na sprzedaż) lub dołożenie turbiny.
vincenty napisał(a):To się tyczy także IS200 odnośnie tych skrzyni biegów?