REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
prawdą jest, że to najgorszy silnik w tym modelu (tzn w modelach koncernu VAG z tamtych lat). 1.6 THP z Peugeota też nie najlepszy wybór.lucek000 napisał(a):Prawdą jest, że silnik 1.8 160km Leona można łatwo zchippować do 200km?
lucek000 napisał(a):zdążyłem się już naczytać, że te silniki 2.0 TFSI 200km są wadliwe
Raziel11 napisał(a):Awaryjnosc nie jest duza, koszty eksploatacji typowe dla nowoczesnych turbodoladowanych silnikow, pakiet startowy dla tego silnika to ok 4 tys wiec juz masz ok 30-35tys zakup i 4tys serwis.
Pionek napisał(a):2,0 FSI turbo są spoko
Invi napisał(a):Zdecydujcie się panowie VAG-owicze
Nooo chyba, że 4k włożone na starcie w silnik to oznaka jego świetności.