Tani, w Polsce, ze wspomaganiem

14 Cze 2008, 20:56

Czy jest możliwe znalezienie sprawnego technicznie samochodu w cenie 1,5 - 2 tys. złotych? Naturalnie wszelkie fajerwerki są z góry wykluczone, będzie też oczywiście kilkunastoletni, ważne jednak, żeby bez zbędnych napraw mozna było nim jeździć; bardzo dobrze, gdyby miał wspomaganie kierownicy. Pytanie, czy realne jest znalezenie podobnej oferty, czy trzeba liczyc sie automatycznie z koniecznoscia placenie podwojnej ceny kupna za remonty?

Czy podobna oferta [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] wydaje się godna zaufania?

Mam zupełny brak zaufania do swojej oceny, ponieważ na czym jak na czym, ale na samochodach nie znam sie wcale :)
Ostatnio edytowany przez Loukas, 14 Cze 2008, 22:16, edytowano w sumie 1 raz
Loukas
Nowicjusz
 
Posty: 1

14 Cze 2008, 21:55

Za 2000 tys. zł?! Chłopie, spokojnie. Jeżeli bowiem skrót "tys." jest skrótem od tysiąca (1000), to szukasz auta za 2 000 000 zł.
Bugatti Veyron kosztuje 1,5 mln tylko nie pamiętam czy złotych, euro, czy dolarów... :lol:

A tak na serio. Mogę pogadać ze znajomym, bo on jeździ Fiatem Cinquacento 900, którego mu zresztą sprzedałem, a którym sam jeździłem.
Ja mu sprzedałem za 3000 zł, to myślę, że teraz mógłbyś taki samochód kupić.

Ma jedną wadę. Coś jest z silnikiem i kolega jeździ tylko na 98 oktanowej, albo na 100 oktanowej na Shellu, bo mówi, że na 95-tce traci obroty i rano nie chce odpalić... .
Trochę drogo by Cię wyszły koszty utrzymania, ale wiesz blacha w super stanie!
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

15 Cze 2008, 18:59

Zdaje mi się, że w CC nie było wspomagania. A jeśli były to w nowszych modelach i napewno nie za cenę 2 000,-

Patrz, nawet Sejak nie ma wspomagania...
Chyba, że jakijś młody i z wyposarzeniem bogatszym. :)

Może coś takiego? [link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Zdaję mi się, że to były by lepsze od tej "kijanki" xD

Pozdro.
Rodri ;)

EDIT//
Znalazłem coś droższego ale żwawszego ;p
[link do oferty na Allegro wygasł]
Może dało by się coś spuścić? 140 KM w takim małym aucie to istna rakieta i na dodatek na gaz.

Wybór należy do Ciebie.
Rodri94
 
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Corolla TE27 (1972–1974)
    To właśnie od niej zaczyna się wielka przygoda Corolli ze sportem. Pod maską lekkiego, ważącego zaledwie 855 kg nadwozia coupe ówczesnej Corolli TE27 zamontowano 115-konny silnik DOHC z Celiki. Ta wersja trafiła do ...