Tanie, ekonomiczne autko dla początkującej kierującej

22 Mar 2014, 07:58

W październiku planuję zakup samochodu, stąd też ostatnio zaczynam rozglądać się za samochodem. Sama nie znam się na tych wszystkich parametrach, ważne są też osobiste opinie stąd też zwracam się do was z prośbą.

Szukam samochodu opływowego, zgrabnego, ze wspomaganiem kierownicy(!).
Na zakup samochodu mam około 8-9 tyś. Zależy mi na tym aby samochód był takie ekonomiczny w utrzymaniu, nie psuł sie zbyt często.

(ostatnio zainteresowałam się kia picanto, citroen c3)

Czekam na waszą pomoc.
luizlo
Obserwowany

Auto: nie mam

22 Mar 2014, 09:01

Może Punto IIfl?
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

22 Mar 2014, 13:39

Punto fajna opcja, ode mnie Accent
[link do Otomoto wygasł]
Koniu
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

24 Mar 2014, 23:04

Picanto sam jeżdżę i nie polecam, choć jeśli zamierzasz jeździć tylko w mieście może to i dobra opcja. Jednak sam ten samochód użytkuję i wiem, że to badziewie. Auto jest awaryjne -w modelu I popsuł mi się centralny zamek, a sam samochód pobiera olej. Natomiast w II - auto (wprawdzie po dużym przebiegu) żre olej jak wściekłe. Gwoli ścisłości - to samochody firmowe i ja ich nie wybierałem. Poza tym samochody dość sporo palą jak na swoje parametry - ok. 6 l (średnio).
antykia
Obserwowany

Auto: nie mam

24 Mar 2014, 23:07

antykia napisał(a):Auto jest awaryjne -w modelu I popsuł mi się centralny zamek, a sam samochód pobiera olej.

rzeczywiście po tym, że zepsuł się centralny twierdzić, że auto jest awaryjne :mrgreen: