Tanie Kombi

13 Mar 2010, 13:49

Niewiem dokładnie jak tam było ale powiem Ci że mi to lotto akurat :wink:
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

13 Mar 2010, 14:09

Mi też się wydaje tak jak Artur pisał że astra była by w tej cenie najlepsza. Dostałbyś jakiś przyzwoity egzemplarz, może nie tak jak chciałeś powyżej 96r ale koło 94-95 by się znalazło. Najgorsze jest to że rdza je bierze, ale za to do gazu dobre :razz:
qbson
Początkujący
 
Posty: 58
Miejscowość: Gdańsk

13 Mar 2010, 14:14

trzeba zaczac od tego kto bierze nowe palio i to jeszcze na kredyt gdybym mial kupic nowe palio z salonu oczywiscie ze bym tego nie zrobil ja kupilem 7-letnie z przebiegiem 100% oryginalnym 70tys km przejechalem drugi tyle przez 2 lata i mowie szczerze nic mi sie nie popsulo, fakt ze kupilem go po remoncie zawieszenia pozniej za mojej kadencji wymienilem 2 razy klocki hamulcowe, wszystki amortyzatory i koncowki kierownicze to eszystko aha i jeszcze rozrzad na 120tys to wszystko
tower
tower
Początkujący
 
Posty: 231
Miejscowość: kalisz

13 Mar 2010, 14:18

A taka Laguna??
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

13 Mar 2010, 14:41

opla omegę kombi może
andrewb25
Stały forumowicz
 
Posty: 2145
Miejscowość: małopolskie

13 Mar 2010, 20:04

Kierunkowskaz napisał(a):No właśnie silniki wytrzymują 600tys. Ale co z resztą? Wszystko będzie już po tym przebiegu i po tylu latach wyeksploatowane na maxa i naprawy w pewnym momencie przewyższą wartość samochodu.


Nie chcę wiedzieć w jakim stanie ta opisywana reszta będzie w tym Fiacie po takim. ba, nawet po mniejszym przebiegu. Co do napraw to kwestia sporna, dziś za 500 zł jadę i dostaję kompletny silnik z osprzętem do takiego Passata, skrzynia 200 zł.Oczywiście mowa o używanych a jeśli chodzi o wspomniane naprawy to jeszcze zależy czy masz dwie lewe ręce czy nie, bo w przypadku Passata remont jest jak już pisałem do wykonania w garażu, jak klocki, rozkręcasz silnik, zakładasz nowe pierścienie, blok do szlifu, wał tak samo, tulejowanie, składasz wszystko, ustawiasz rozrząd i jedziesz następne pół miliona. Co do zawieszenia to trzeba przyznać że jest dość trwałe a jego podzespoły kosztują śmieszne pieniądze i można dostać je wszędzie. Wiadomo, żadne auto nie jest bezawaryjne, ale w tym przedziale cenowym zarówno jeden jak i drugi królem bezawaryjności nie będzie. Przewaga dla VW jest taka, że ma prostszą, sprawdzoną i trwałą konstrukcje, ładniejsze wnętrze, więcej miejsca.
stasiowski121
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2201
Miejscowość: Podkarpacie
Auto: VW T4/Audi 80 B4/Passat B3
Silnik: 2.5 TDI AXG
Paliwo: Diesel
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997